וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמונה חודשים בענף הפרסום הספיקו לו: איתן זינגר עוזב את ליניאל-זינגר

איילה צורף

28.11.2005 / 11:41

זינגר, עד לפני כשנה מנכ"ל רשת דיונון, הצטרף לאפרים ליניאל, קיבל 20% מהבעלות על המשרד; הקים הוצאת ספרים בתחום השיווק, הפרסום והניהול, בשם אוטוריטה



שמונה חודשים לאחר שנכנס כשותף המחזיק ב-20% ממשרד הפרסום ליניאל DDB, עוזב איתן זינגר את המשרד ועובר לפתוח הוצאה לאור של ספרי שיווק, פרסום וניהול. כעת יחזור אפרים ליניאל להחזיק ב-100% מהבעלות במשרד.



זינגר, עד לפני כשנה מנכ"ל רשת דיונון, הצטרף לאפרים ליניאל, במהלך שאמור היה להצעיד את המשרד קדימה. אך בפועל, מערכת היחסים בין זינגר ולינאל עלתה על שרטון, והללו החליטו על פירוק דרכם המשותפת.



שני הלקוחות הגדולים ביותר של ליניאל-זינגר עומדים בסימן שאלה בכל הקשור לעבודתם עם המשרד - יוניליוור, שבימים אלו מנהלת מכרז על תקציב הפרסום שלה; וזוגלובק, שגם עתידה במשרד אינו ברור. באחרונה החליטה גם צ'מפיון מוטורס לסיים התקשרותה עם המשרד ולהעביר את התקציב לידי פוגל אוגלבי ואדלר-חומסקי.



זינגר סירב להתייחס לשאלה מדוע התפרקה השותפות עם ליניאל, והסכים לדבר רק על ההוצאה לאור שהוא מקים, בשם אוטוריטה. "מאז ומתמיד ובעיקר לאחר שהותי כשבע שנים בעולם הספרים, היה לי חלום להקים הוצאה לאור. בישראל אנחנו נוציא את הספר 'סימני אהבה - העתיד מעבר למותגים' מאת קווין רוברטס, המנכ"ל העולמי של רשת הפרסום סאצ'י & סאצ'י", הוא אומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully