וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתקת קווי יצור לארה"ב הביאו את פ.מ.ס לרבעון שני ברציפות של ירידה בהכנסות

שלומי גולובינסקי

28.11.2005 / 14:01

החברה סיימה את הרבעון השלישי של 2005 עם הכנסות של 92 מיליון שקל ורווח נקי של 23 מיליון שקל; הקיטון בהכנסות נובע גם מהקפאת הזמנות לאפודים על ידי גופי ביטחון בארה"ב



העתקת קווי יצור ממפעל פ.מ.ס בפתח תקווה למפעל החדש המוקם בארצות הברית הובילה את החברה לרבעון שני ברציפות של ירידה בהכנסות. פ.מ.ס הנשלטת על ידי דניאל בלום, סיימה את הרבעון השלישי של 2005 עם הכנסות של 92 מיליון שקל ורווח נקי של 23 מיליון שקל. זאת, לעומת הכנסות של 99 מיליון שקל ורווח נקי של 28 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.



עם זאת, בסיכום תשעת החודשים הראשונים של 2005, מדווחת פ.מ.ס על רווח נקי של 84 מיליון שקל לעומת רווח של 69 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2004.



פ.מ.ס מדווחת כי הקיטון בהכנסות נובע מהעתקת קווי יצור מהמפעל בפתח תקווה למפעל החדש בארצות הברית, שאמור להיכנס לפעולה בתחילת 2006. כמו כן, טוענת פ.מ.ס כי גופי ביטחון בארצות הברית הקפיאו הזמנות חדשות לאפודים בליסטיים בהמתנה לתקן פדרלי חדש. זאת, בעיקבות אפודי מגן פגומים שיוצרו על בסיס חומר הנקרא זיילון. לפ.מ.ס עצמה אין קשר לחומר הפגום, אולם היא סובלת מעיכוב ההזמנות בענף.



מצבה הפיננסי של פ.מ.ס ממשיך להיות מצוין: לחברה כ-94 מיליון שקל בקופה, אפס חובות לבנקים, ומאזן בהיקף של 319 מיליון שקל, שנשען על בסיס הון של 268 מיליון שקל. שווי השוק של החברה בבורסה עומד על 1.9 מיליארד שקל - לאחר שטיפס מתחילת השנה בכ-19%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully