וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאון אגרו רוכשת 26% ממודגל מתכת ב-21 מיליון שקל

שרון שפורר

28.11.2005 / 14:12

העסקה משקפת לחברה הבת של מודגל שווי של כ-60 מיליון שקל; מחזור המכירות השנתי של מודגל מתכת מגיע לכ-17 מיליון דולר



, מקבוצת גאון אחזקות, חתמה היום על מזכר הבנות לרכישת 26% מהון המניות של חברת מודגל מתכת, חברה בת של מודגל, תמורת 21 מיליון שקל, לפי שווי של 60 מיליון שקל (לפני הכסף). לגאון אגרו ניתנה אופציה לרכוש מניות נוספות, שיקנו לה עד 50% מהונה של מודגל מתכת. הצדדים יחתמו על הסכם מפורט לאחר בדיקת נאותות שתבוצע עד סוף השנה.



מודגל מתכת, מקבוצת מודגל, נשלטת על ידי פדרמן החזקות וגימא השקעות. החברה הוקמה בשנת 1950 ועוסקת בייצור מחברים ואביזרים לצנרת פלדה. האביזרים מיועדים, בין היתר, למערכות כיבוי אש, מערכות מיזוג אוויר וחימום, מערכות צנרת להולכת מי שתייה, מערכי סינון לחקלאות ומערכות תעשייתיות ומוניציפליות שונות. מחזור המכירות של החברה עומד על כ-17 מיליון דולר לשנה.



מודגל מתכת נמצאת כיום בתהליך של העמקת אחיזתה בשווקים בחו"ל בתחומי הפעילות הקיימים, ופועלת להרחבת עסקיה לתחומי פעילות נוספים. זאת, במסגרת תוכנית אסטרטגית שמוביל מנכ"ל החברה, זאב מרקמן.



גאון אגרו תעשיות היא חברה ציבורית המרכזת את פעילות גאון אחזקות בתחומי המים והתעשייה. החברה מרכזת פעילות סינרגטית של חברות העוסקות בניהול וייזום פרויקטים לצד חברות תעשייתיות - יצרניות בתחום תשתיות המים - שילוב המאפשר לה להוביל פרויקטים מרכזיים בתחומים אלה. בעלי המניות בחברה הם: גאון אחזקות - 50.1%, עוז עתיד - 11.5%, רוברט פקטור - 19.5%, כרמל מנחם - 8.5% והשאר - בידי הציבור.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully