וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיליקום משיגה לקוח יוקרתי נוסף - תספק כרטיסי מעקף ל-HP

שירלי יום-טוב

28.11.2005 / 15:31

כך נודע ל-TheMarker; בשנה האחרונה סיפקה סיליקום כרטיסי מעקף לצ'ק פוינט ולג'וניפר והיא עתידה לספק גם לנוקיה; המניה מוסיפה כ-6% במסחר לפני הפתיחה



חברת ממשיכה ליהנות ממומנטום חיובי ומדווחת היום על עסקה נוספת לכרטיסי מעקף מתוצרתה, עם חברת IT מהגדולות בעולם. סיליקום לא חשפה את שם החברה, אולם ל-TheMarker נודע כי מדובר בחברת HP. המניה מגיבה בשעה זו בעלייה של 5.5% במסחר לפני הפתיחה.



סיליקום מתמחה בכרטיסי תקשורת לשרתים, והיא נכנסה בשנתיים האחרונות לתחומי פעילות חדשים, בהם תחום האבטחה. במהלך השנה האחרונה, מכרה סיליקום כרטיסי תקשורת לחברות אבטחת רשתות ששמן לא פורסם, אך ידוע שמדובר בצ?ק פוינט הישראלית ובג'וניפר האמריקאית.



כעת מוסיפה סיליקום תחום חדש - אחסון. HP תציע ללקוחות שלה שימוש בכרטיסי המעקף של סיליקום ברכיבים המיועדים לאחסון מידע. כרטיס המעקף מיועד לנטרל את הרכיב במקרה של כשל במערכת, כך שהרשת הארגונית ממשיכה לפעול בלעדיו. סיליקום ציינה, כי הלקוח - HP - עתיד להציע מערכות הכוללות את כרטיס המעקף בתחילת 2006.



סיליקום, המנוהלת על ידי שייקה אורבך, השלימה ברבעון השלישי של 2005 שבעה רבעונים רצופים של צמיחה בהכנסות, ו-2005 צפויה להיות שנה רווחית לראשונה מזה חמש שנים. סיליקום מכרה ברבעון ב-2.8 מיליון דולר והרווח הנקי עמד על 380 אלף דולר. ההכנסות ממוצרים חדשים הגיעו לכ-2.5 מיליון דולר, 50% מתוכן הניבו מכירות של כרטיסי מעקפים מהסוג שנמכר עד כה לנוקיה, צ'ק פוינט וג'וניפר.



מניית סיליקום נסחרת במחיר של 6 דולרים - יותר מפי 3 מהרמה בה נסחרה המניה לפני שנה. שווי השוק מסתכם ב-26 מיליון דולר. כ-40% ממניות סיליקום מוחזקות (בחלוקה שווה) על ידי האחים יהודה וזוהר זיסאפל. ב-5% נוספים מחזיק אבי אייזנמן, יו"ר החברה, ושאר המניות מוחזקות על ידי הציבור.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully