וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית ברגר מסכם רבעון ראשון בסולומון ייעוץ עם מעבר להפסד נקי של 1.5 מיליון שקל

עומר שרביט

28.11.2005 / 16:09

סולומון רשמה הפסד של 1.2 מיליון שקל מהפעילות בני"ע, וגידול בהוצאות המס העביר אותה להפסד נקי; עזרא עטר התפטר מניהול החברה וימשיך לנהל את סולומון שוקי הון



קצת יותר מרבעון אחד לאחר שהפך אותה לאחד השחקנים הבולטים בשוק ההון באמצעות הכנסת משקיעים ורכישת ענק, עמית ברגר מסכם רבעון ראשון ב עם גידול בהכנסות ומעבר להפסד. החברה שרכשה במהלך הרבעון את פק"ן מידי בנק הפועלים ובהמשך איבדה את השליטה בה למרקסטון, רשמה במהלך הרבעון הפסד נקי של 1.56 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 748 אלף שקל.







למעט אחזקה בחברת המחשבים הכושלת רשף, פעילותה העיקרית של סולומון היא ב'עשיית כסף מכסף' בשוק ההון. מפעילות הליבה ופעילות בני"ע, דווקא הפסידה החברה 1.2 מיליון שקל במהלך הרבעון והחברה הבת רשף תרמה לחברה האם 706 אלף שקל לשורת ההכנסות, כאשר רוב הרווח הגיע ממכירת ני"ע של סולומון עצמה.



מנגד, סולומון רשמה ברבעון שיפור בהכנסות מדמי ניהול, עמלות, חיתום וכו', בהיקף של 5.7 מיליון שקל לעומת 3.3 מיליון שקל ברבעון המקביל. הוצאות ההנהלה של סולומון כמעט הוכפלו ברבעון, וגידול של כ-1.8 מיליון שקל בהוצאות המס העביר אותה להפסד, כאמור, בשורה התחתונה. לאחרונה התפטר עזרא עטר מניהול החברה וימשיך לכהן כמנכ"ל סולומון השקעות וסולומון שוקי הון.



עמית ברגר הצליח לאחרונה להעביר את הסכם ההעסקה שלו בסולומון בעזרת קולו של אלטשולר-שחם, שהינו בעל עניין בחברה. עזרא עטר, אף הוא בעל עניין בסולומון, הצביע בעצמו בעד העסקה אך קולו לא היה חיוני מאחר שאלטשולר הצביעה בעד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully