וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה תצטרף לערעורה של שידורי עדן לביהמ"ש העליון

רוני קורן-דינר

1.7.2001 / 17:50

יו"ר מועצת הרשות השנייה מוטי שקלאר: "דברי השופט חיזקו את עמדתנו"; מועצת הרשות נוטה לחדש את מכרז ערוץ 2 במתכונת הזיכיונות ולא במתכונת רשיונות כפי שמבקשות הזכייניות

בישיבת מועצת הרשות השנייה ביום שישי הוחלט שהרשות תצטרף כמשיבה בעתירתה של שידורי עדן לביהמ"ש העליון, המערערת על החלטת ביהמ"ש המחוזי בחיפה לפיה קבוצת אפיק זכתה במכרז הערוץ השלישי במקומה. ערעורה של שידורי עדן יוגש ככל הנראה לקראת סוף השבוע.

כזכור, ביום שלישי האחרון נתן השופט המחוזי, גדעון גינת, את פסק דינו בעתירת אפיק נגד הרשות השנייה ושידורי עדן, וקבע כי עדן לא עמדה בתנאי המכרז.

"דברי השופט גינת חיזקו את עמדתנו בדבר סמכותה הבלעדית של ועדת המכרזים לתת לעדן ניקוד גבוה יותר בכמה סעיפים, בניגוד לעמדת היועצים", אמר ל-TheMarker.com מוטי שקלאר, יו"ר מועצת הרשות השנייה. "כך היה בנושא חברת החדשות, שחשבנו שהרזרבות שהציעה עדן מניחות את הדעת, וכך היה בעניין הסעיפים האחרים, בהם קיבלנו את התחושה שהקבוצה תוכל להשלים את הטעון שיפור".

שקלאר ביקש שלא להתייחס לדבריו של שמוליק שם טוב, מנכ"ל הרשות השנייה, שאמר בראיונות בסוף השבוע שהבחירה בעדן היתה "בעייתית" ושהוא עצמו התריע על כך.

בישיבה דנו עוד בדרכי העבודה של הרשות השנייה לאור השינויים הצפויים במפת התקשורת. לדברי שקלאר, המועצה נוטה שלא לחדש את המכרז לערוץ 2 בצורת רשיונות, כפי שמבקשות הזכייניות, אלא להמשיך את הפיקוח בצורת זיכיונות מוגבלים בזמן "כדי לא לתת דרור לאווירה שלית דין ולית דיין", אמר שקלאר.

הזכייניות מצדן הכינו חוות דעת משפטית על פיה יש להאריך את הזיכיונות ללא מכרז לכשלוש שנים נוספות, עד שהענף יעבור למתכונת רשיונות. הזכייניות אף התנו את הצעת האיחוד ביניהן בהארכת הזיכיון אל מעבר לתום התקופה באוקטובר 2003. שקלאר מעריך כי המכרז המחודש לערוץ 2 יפורסם בתוך כשנה, וזאת על מנת לתת לזכייניות שהות מספקת להתאחד לפני תום תקופת הזיכיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully