וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישור עקרוני לשיווק הסגוויי לשימוש חופשי בישראל

אסף בר-שי

28.11.2005 / 18:14

עדיין נדרשת השלמת התקנות שיאפשרו את הנסיעה על הסגוויי במדרכות ישראל; המחיר - למעלה מ-20 אלף שקל; המהירות הגבוהה האפשרית בכלי היא 20 קמ"ש וההגבלה ל-13 קמ"ש תהיה אלקטרונית



משרד התחבורה מודיע, כי ניתן אישור עקרוני לשיווק כלי התחבורה האישי, סגוויי, לשימוש חופשי בישראל. הסגוויי כבר נמכר כאן מזה למעלה משנה, אך ניתן היתר להשתמש בו אך ורק בשטחי תפעול סגורים דוגמת טרמינלים של שדות תעופה, בתי חולים וכדומה. במסגרת ההיתר המצומצם, שהוגדר כניסוי, נמכרה כמות מזערית של מעט יותר מ-20 כלים. לדברי אנשי משרד התחבורה והיבואנית, UMI, הניסוי הוכתר בהצלחה.



משמעותה של הודעת משרד התחבורה על האישור לשימוש חופשי בסגוויי הינה חלקית בלבד, שכן נדרשת השלמת התקנות המאפשרות את הנסיעה בכלי. כאשר המהלך יושלם, תאושר הנסיעה בכלי אך ורק מגיל 16 ומעלה, במקומות המיועדים להולכי רגל ובמהירות מוגבלת של 13 קמ"ש. המהירות הגבוהה האפשרית בכלי היא 20 קמ"ש וההגבלה ל-13 קמ"ש תהיה אלקטרונית.



הסגוויי הומצא בידי דין קיימן האמריקאי ככלי תחבורה אישי שמאפשר נסיעה בכל השלבים - מחדר השינה של בעל הכלי ועד לשולחן עבודתו. הכלי משתמש במערכת ייצוב אלקטרונית ובמצברים נטענים. מחירי הסגוויי בישראל מתחילים בלמעלה מ-20 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully