וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלאגן" במסחר במניית ווקלטק: נאסד"ק לא עידכנה את איחוד המניות ו-ווקלטק נסחרה כאילו לא בוצע המהלך כלל

עומרי כהן

28.11.2005 / 21:55

ווקלטק אמורה היתה לפתוח ב-6.37 דולרים על רקע האיחוד, אולם נסחרה בפתיחה בפחות מדולר; הודעה חוזרת של החברה מקפיצה את המניה רק ל-4.6 דולרים; נמשך אי הוודאות



"בלאגן" שלם שולט היום במסחר במניית חברת , אשר נסחרת ברשימת המניות הקטנות של בורסת נאסד"ק. בערב שבת הודיעה החברה על השלמת המיזוג עם חברת Tdsoft ועל ביצוע איחוד מניות ביחס של 13 ל-1. כך, שכל 13 מניות של החברה יהפכו מעתה למניה אחת. המהלך אמור היה להתבצע היום, עוד לפני פתיחת המסחר, ולהקפיץ את מחירה של המניה מ-49 סנט ל-6.37 דולרים.



אולם, מסיבה לא ברורה, לא עודכן השינוי במערכת המסחר של בורסת נאסד"ק ומניית ווקלטק החלה להיסחר היום, כאילו לא בוצע איחוד המניות כלל, קרי במחיר הנמוך בעשרות אחוזים ממחיר המניה לאחר מהלך האיחוד. על רקע הבילבול הוציאו ווקלטק לפני כשעה הודעה למשקיעים, בה היא חוזרת ומציינת כי איחוד המניות כבר בוצע לפני פתיחת המסחר.



בתגובה נסחרת ווקלטק כעת במחיר של 4.63 דולרים, לאחר שנסחרה בפתיחה ב-55 סנט בלבד. למרות העלייה החדה, נסחרת המניה עמוק מתחת למחיר המתואם שבו היתה אמורה לפתוח את המסחר. זאת, כל הנראה על רקע הבלבול וחוסר הוודאות בשוק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully