וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes למוקדי: צ'רלטון מנסה למכור זכויות שידורי המונדיאל בבלעדיות ל-HOT

בועז גריילסמר

29.11.2005 / 9:03

יו"ר מועצת הכבלים והלוויין: "לא יהיה מצב שהמונדיאל ישודר רק למנויי חברה אחת"; בנוסף, HOT תשנה את אופן גביית הקנס על מנויים שיתנתקו מחבילת המונדיאל



בימים האחרונים פנתה yes ליו"ר מועצת הכבלים והלוויין יורם מוקדי והתלוננה על נסיונות של חברת צ'רלטון - בעלת הזכויות על משחקי המונדיאל - למכור את שידורי המונדיאל ל-HOT בבלעדיות.



זאת על רקע שיווקה של חבילת הכדורגל של HOT, שכוללת את משחקי המונדיאל בנוסף למשחקים המשודרים בתשלום.



מוקדי אמר אתמול כי "התקבלה טענה של חברת yes על כך שהיא אינה יכולה להציע למנוייה חבילה דומה לחבילה של HOT. אנחנו בודקים את הנושא. בכל מקרה, לא יהיה מצב שבו המונדיאל ישודר רק למנויי חברה אחת".



תגובת HOT" :HOTאינה חתומה על הסכם בלעדיות וגם לא דרשה בלעדיות בהסכמות שלה עם צ'רלטון באשר למבצע 'שבת של כדורגל' או בכלל".



HOT הודיעה למועצת הכבלים והלוויין כי תשנה את הקנס המוטל על מנויים שיתנתקו מחבילת שידורי הכדורגל בתום המונדיאל, בהתאם למחיר שיקבע עבור חבילת המשחקים מהמונדיאל. במידה שמחיר חבילת המונדיאל יהיה גבוה מהקנס הקיים, יחויבו המתנתקים בקנס הנוכחי.



בשבוע שעבר התפרסם ב-TheMarker כי מנויים של HOT שקיבלו את טופס ההצטרפות לחבילה גילו כי היא כוללת קנס כבד ללקוחות שיעזבו בתום המונדיאל - 796 שקל. מועצת הכבלים והלוויין פנתה לכבלים והודיעה כי בכוונתה למנוע את גביית הקנס.



השבוע הודיעה HOT למועצה כי הקנס שיוטל על לקוחות שיתנתקו מחבילת המונדיאל יותאם למחירה של חבילת המשחקים מהמונדיאל - שטרם נקבע. מהמועצה נמסר בתגובה כי "ניתנו לנו תשובות אבל לא בטוח שהן מספקות. בימים הקרובים נקבל החלטה על גובה הקנס שיוטל על מנויי HOT שיתנתקו מהחבילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully