וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה של 22% במכירות הקמעוניות באינטרנט בארה"ב ביום שישי הראשון שלאחר חג ההודיה

הדר תדמור

29.11.2005 / 9:21

כך דיווח ה"וול סטריט ג'ורנל", על פי מחקר של חברת נילסן/נטרייטינג; זינוק ברווחי הקמעוניות ממכירותיהן באינטרנט ביום שני הראשון שלאחר חג ההודיה, הידוע גם כ"סייבר מאנדיי"



המכירות הקמעוניות באינטרנט בארה"ב רשמו קפיצה ביום שישי הראשון שלאחר חג ההודיה, היום הפותח רשמית את עונת מכירות החגים בארה"ב. תושבי ארה"ב הוציאו 305 מיליון דולר על קניות לחגים באתרי האינטרנט - עלייה של 22% לעומת היום המקביל ב-2004. זאת על פי סקר של חברת המחקר קומסקור נטוורקס, אשר פורסם ב"וול סטריט ג'ורנל".



לפי העיתון, חברת המחקר נילסן/נטרייטינג דיווחה כי מדד תנועת הגולשים ל-100 אתרים מובילים בארה"ב זינק ב-29% ביום שישי, לעומת היום המקביל בשנת 2004.



יום שישי הראשון שלאחר חג ההודיה מכונה בארה"ב "יום שישי השחור", בו עוברות הקמעוניות במדינה מהפסד (קו אדום) לרווח (קו שחור). זאת, בשל שפע המבצעים וההנחות שמציעות הקמעוניות במדינה, עם פתיחת תקופת הקניות לחגים. יום שני הראשון שלאחר חג ההודיה מכונה "סייבר מאנדיי" - היום שבו הקמעוניות המקוונות פותחות באופן רשמי את עונת מכירות החגים בארה"ב.



נתוני מכירות לגבי סייבר מאנדיי יהיו זמינים רק בשבוע הבא, אבל קמעוניות כמו יצרנית הנעליים היוקרתיות טימברלנד, כבר דיווחו על זינוק במכירות לעומת סייבר מאנדיי של 2004, לפי דיווח ה"וול סטריט ג'ורנל". טימברלנד דיווחה על עלייה של 87% בתנועת הגולשים באתר האינטרנט של החברה, ועלייה של 137% בהכנסות החברה מהאתר; אתר האינטרנט EBags.com, המתמחה בתיקים ונעליים, רשם עלייה של 67% במכירותיו בסייבר מאנדיי, לעומת היום המקביל ב-2004; אתר האינטרנט אליבריס, המתמחה במכירת ספרים, מוסיקה וסרטים, רשם עלייה של לפחות 50% במכירותיו לעומת השנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully