וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לומניס: אישור FDA למערכת לטיפול בבעיות עיניים

שירלי יום-טוב

29.11.2005 / 10:35

מערכת ה-Novus 3000 מיועדת לחדרי ניתוחים ומטפלת בבעיות הגורמות לאובדן ראייה

חברת לומניס (LUME.PK), המתמחה במכשירי לייזר לטיפולים אסתטיים ורפואיים, הודיעה הבוקר על קבלת אישור מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) לשיווק מערכת לייזר חדשה לטיפול בבעיות הגורמות לאובדן ראייה ולעיוורון - 3000 Novus.

המערכת מיועדת לחדרי ניתוחים והיא מופעלת באמצעות ממשק מסך מגע ושלט רחוק. כמו כן, קיבלה לומניס אישור FDA לשיווק רכיב נוסף המשמש במהלך ביצוע ניתוחי עיניים. שתי המערכות מטפלות בבעיות הנוצרות ברשתית כגון: הסרת פגמים, תיקון ורידים, רשתית דומעת ובבעיות נוספות בעיניים.

בלומניס ציינו כי על פי ההערכות, כ-30 מיליון בני אדם ברחבי העולם סובלים מבעיות עיניים בהן מיועדת המערכת לטפל. המערכת משדרגת את הקודמת - Novus 2000 של לומניס, ממנה הותקנו עד כה כ-1,500 יחידות.

ברבעון השלישי מכרה לומניס ב-72.8 מיליון דולר והתחום האופטלמי תרם כ-16 מיליון דולר מכלל ההכנסות - צמיחה של 21% ביחס לרבעון המקביל. לומניס סיימה את הרבעון עם רווח תפעולי של 3.1 מיליון דולר, אך הוצאות משפטיות ותשלומי ריבית לבנק הפועלים הביאו לכך שבשורה התחתונה נרשם הפסד נקי של 1.8 מיליון דולר. לומניס נסחרת ברשימת הפינק שיטס לפי שווי שוק של 70 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully