וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3COM ישראל תשדרג את תשתיות התקשורת של משרד הפנים היווני בכמיליון דולר

ערן גבאי

29.11.2005 / 11:55

תספק מתגים המציעים מגוון יישומי תקשורת ארגוניים משופרים; זו זכייה נוספת במכרז ממשלתי ביוון עבור 3COM ישראל לאחר שהיא שידרגה גם את תשתיות משטרת יוון



חברת 3COM ישראל תשדרג את תשתיות התקשורת של משרד הפנים היווני בעסקה המוערכת בכמיליון דולר. במכרז השתתפו גם סיסקו ו-ALLIED TELESYN.



חברת 3COM ישראל תספק מתגים המציעים מגוון יישומי תקשורת ארגוניים משופרים. זו זכייה נוספת במכרז ממשלתי ביוון עבור 3COM ישראל, לאחר שמוקדם יותר השנה בחרה משטרת יוון ב-3COM ישראל לשדרג את תשתיות הרשת בתחנות המשטרה המרכזיות ובמטה משטרת יוון.



משרד הפנים היווני יתקין את ציוד התקשורת של 3COM ב-18 אתרים לקישור הסניפים ברחבי המדינה באמצעות פתרונות הניתוב והמיתוג של החברה, המאפשרים למטה הכללי של משרד הפנים היווני להעביר VOICE, VIDEO ו-DATA בערוצים ממודרים ומאובטחים וכל זאת במהירות גבוהה. המדובר בפרויקט שניתנה לו עדיפות לאומית ביוון במטרה לשפר את השירות לציבור. במסגרת הפרויקט קושרו מרכזיות ה-PBX של משרדי הפנים ביניהן באמצעות מתגי 3COM.



הסניף הישראלי של 3Com נבחר בתחילת השנה להוביל את ההתרחבות של החברה באיזור מזרח הים התיכון, הכולל, פרט לישראל את טורקיה, יוון וקפריסין. 3COM עמלה השנה בניסיון להשיג דריסת רגל בשווקים החדשים ולנצל את הפוטנציאל הטמון במדינות כמו טורקיה ויוון. הצמיחה בשוק התקשורת במדינות הללו מתבססת גם על החלטת האיחוד האירופי לחייב את יוון וקפריסין, שהצטרפו לאיחוד, ואת טורקיה לקראת הצטרפותה, לעמוד בעקרונות הסכם מסטריך ולהתאים את התשתיות הכלכליות במדינה, לרבות תשתיות התקשורת ולאמץ סטנדרטים מחייבים בתחום זה. תקנות האיחוד מחד והביקוש הגדל לשירותי תקשורת מתקדמים במדינות הללו מאידך יוצר עבור החברה פוטנציאל גידול בפעילות חברות הטכנולוגיה הפועלות במדינות אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully