וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדל מתגמלת את הבכירים: תחלק אופציות לאיזי כהן ואהרון פוגל במיליוני שקלים

שלומי גולובינסקי

29.11.2005 / 12:42

על פי נוסחת בלאק-אנד-שולס לתמחור אופציות יוצא, כי שווייה הכלכלי הכולל של ההטבה עומד על כ-31 מיליון שקל; כהן יקבל כ-1.8 מיליון אופציות בשווי כלכלי של 3.24 מיליון שקל



חברת הביטוח יוצאת בתוכנית תגמול לראשי החברה. מגדל תנפיק כ-17 מיליון אופציות ל-6 בכירים - היו"ר אהרון פוגל, המנכ"ל איזי כהן, ו-4 בכירים נוספים מתחום הפנסיה והגמל ששמם לא נמסר. על פי נוסחת בלאק-אנד-שולס לתמחור אופציות יוצא, כי שווייה הכלכלי הכולל של ההטבה עומד על כ-31 מיליון שקל.



כהן יקבל כ-1.8 מיליון אופציות בשווי כלכלי של 3.24 מיליון שקל ואילו פוגל יקבל 890 אלף אופציות בשווי של 1.6 מיליון שקל. מתברר שבניגוד לתוכניות אופציות רגילות המבססות על הטבה הנגזרת מעלייה במחיר המניה, בתוכנית של מגדל יש חידוש מסוים.



בדיווח מיידי שהעבירה מגדל, הובהר כי לכל מנת אופציות יקבע יחס המרה על פיו תחושב כמות מניות המימוש ומחיר המימוש לכל אופציה הכלולה באותה מנה. יחס ההמרה יהיה בין אפס ל-1.4 מניות לכל אופציה. יחס ההמרה בפועל ייקבע בהתאם לנוסחה הכוללת פרמטרים בעלי משקל יחסי, הקשורים לרווחיות (כולל רווחיות גלומה) ולהתרחבות עסקית של החברה בביטוח כללי ובביטוח חיים, ואשר משקללת את המידה שבה סטתה החברה (מעל או מתחת) מן הפרמטרים שנקבעו, או ייקבעו, בהשוואה לתוצאות הפעילות בפועל.



מנכ"ל מגדל, איזי כהן, אמר עם פרסום תוכנית האופציות, כי אין לו ספק כי התוכנית הייחודית של מגדל מגלמת את הזיקה הראוייה בין תגמול הבכירים להשגת יעדים מדידים והשבחה אמיתית של ערך החברה לאורך זמן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully