וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל מדיקל - המוחזקת על ידי אלרון - קיבלה אישור FDA למוצר המיועד לטיפול בגידולים בשד

שירלי יום-טוב

29.11.2005 / 12:52

דורון בירגר, מנכ"ל אלרון: "למערכת יש פוטנציאל לתרום הכנסות גבוהות, אך לא לפני 2007"; לידר: ההודעה ממחישה את הפוטנציאל הגבוה שחבוי בחברות הפרטיות שמחזיקה אלרון



חברת גליל מדיקל, המוחזקת על ידי (40%), קיבלה את אישור מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) לשיווק קבוצת מוצרים לטיפול בגידולים שפירים בשד. מערכת ה-CryoHit תיועד לטיפול בגידול, הנחשב לנפוץ ביותר בקרב נשים מתחת לגיל 40 ומאפיין מיליוני נשים בעולם, כך לדברי החברה.



גליל מדיקל פיתחה את טכנולוגית הקריו (הקפאה), המאפשרת החדרת מחטים דקות למרכז הגידול והקפאתו. דורון בירגר, מנכ"ל אלרון, אומר היום כי המסר של הודעת גליל מדיקל הוא שהחברה נכנסת לתחום חדש - בריאות האישה. "עד היום כוונו המערכות של החברה הבת של גליל מדיקל, אונקורה, לטיפול אורולוגי - בסרטן הערמונית והכליות. כעת גליל מציעה מוצר חדש, שפונה לתחום בריאות האישה. החברה עובדת כיום על פיתוח מוצרים נוספים, שמכוונים להסרת גידולים מהרחם וגידולים ממאירים מהשד".



הטכנולוגיה של גליל מדיקל, הפועלת מיקנעם, מהווה אלטרנטיווה להסרה פולשנית של גידולים, בעזרת ניתוח. במהלך הטיפול נוצר כדור קרח בקצה המחט, המוחדרת לגוף, והוא גורם להרג מוחלט של התאים באזור הגידול.



לדברי בירגר, בשוק קיימת היום מערכת נוספת, מתחרה, אותה פיתחה חברת סנרוס האמריקאית, אם כי גם היא הגיעה לשוק רק באחרונה. בירגר מדבר על פוטנציאל כספי גבוה למערכת של גליל, אך הוא לא מצפה להכנסות משמעותיות לפני 2007. "אישור ה-FDA הוא השלב הראשון. כעת צריך לחדור לשוק ולבנות אותו, וזה כולל קבלת כיסוי ביטוחי לטיפול בארה"ב. אני מעריך שזה יקרה תוך שנה מהיום".



הדו"חות המורחבים של אלרון מגלים כי גליל מדיקל מכרה ב-2004 ב-7.6 מיליון דולר.
להערכת האנליסט ערן יעקובי מבית ההשקעות לידר, ההודעה מהיום ממחישה את הפוטנציאל הגבוה שחבוי בחברות הפרטיות שמחזיקה אלרון בפורטפוליו שלה. "גליל רשומה בספרי אלרון לפי שווי של 1.2 מיליון דולר, כלומר - שווייה המלא של החברה נמוך מ-4 מיליון דולר. השווי הזה נמוך מאוד, מאחר שהוא משקף מכפיל מכירות נמוך מ-1. אני מעריך שאלרון תבצע אקזיט מגליל ב-2007 בצורה כלשהי, לאחר שיתחילו לזרום הכנסות מהמוצרים החדשים".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully