וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה גדול לויריאנט: מוכרת לחברת מים אוסטרלית רשיונות תוכנה תמורת כ-2 מיליון דולר

עומרי כהן

29.11.2005 / 22:24

החברה תספק לחברת Gold Coast Water את מוצר הפוקוס, במטרה לסייע בניהול 150 עובדי השטח שלה; המוצר מורכב מיישומי תוכנה הכוללים קבלת קריאות, שיגור משימות ותמיכה בשטח



חברת הקטנה, אשר מתמחה בפיתוח תוכנות לניהול יעיל של מהנדסים וטכנאי שירות, דיווחה היום על חתימת הסכם עם חברת המים והביוב של העיר Gold Coast וסביבתה בקווינסלנד שבאוסטרליה. במסגרת ההסכם, תספק ויריאנט לחברת Gold Coast Water את מוצר הפוקוס שלה, אשר מיועד לסייע בניהול עבודתם של כ-150 עובדי השטח של החברה. ויריאנט לא מסרה את היקפה הכספי של העסקה, אולם גורמים בשוק העריכו אותה בכ-2 מיליון דולר.



מוצר Focus, המפותח ונתמך על ידי החבר הבת האוסטרלית של ויריאנט, מורכב מכמה יישומי תוכנה הכוללים קבלת קריאות, שיגור משימות, תמיכה בשטח ועוד. המוצר מותקן במחשבים הניידים של עובדי השטח בארגונים ומסייע בשיפור השירות ללקוחות. ג'ף אוסקין, סגן נשיא בינלאומי בויריאנט, הסביר כי חברות השירותים של התשתיות לציבור, דורשות כיום פתרונות בעלי ערך אמיתי והחזר מוחשי של ההשקעה.



ויריאנט סיימה בסוף יוני את המחצית הראשונה של 2005 עם גידול של 2.5% בהכנסות ל-7.1 מיליון דולר. אולם במקביל, זינקו הפסדיה ב-365% ל-2.5 מיליון דולר (41 סנט למניה). קופת המזומנים של ויריאנט הכילה בסוף יוני 1.9 מיליון דולר, אולם מולה נרשמו חובות לבנקים בהיקף של כ-2.6 מיליון דולר.



מניית ויריאנט, אשר נסחרת ברשימת המניות הקטנות של נאסד"ק מאבדת היום 1.5% למחיר של 1.95 דולרים, המשקף לחברה שווי של 11.9 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully