וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוקטר לא מצליחה להיכנס לשוק המגבונים הלחים

איילה צורף

30.11.2005 / 8:36

חצי שנה לאחר שפרוקטר&גמבל מתחה את המותג פמפרס גם לתחום המגבונים הלחים, מחזיקה החברה בנתח שוק של 1% בסך הכל; החברה כחצי מיליון דולר בפרסום ושיווק המגבונים החדשים



חצי שנה לאחר שפרוקטר & גמבל מתחה את המותג פמפרס גם לתחום המגבונים הלחים, מחזיקה החברה בנתח שוק של 1% בסך הכל. מדובר באכזבה מאחר והחברה השקיעה סכום הנאמד בחצי מיליון דולר בפרסום ושיווק המגבונים החדשים. עיקר התקציב הושקע במסע פרסום טלוויזיוני, שנערך במאי ויוני.



זמן קצר לאחר ההשקה כבר היה ברור שמדובר במוצר שלא יצליח לדחוק את רגלי מובילת השוק, חוגלה-קימברלי: בחודשים הראשונים על המדף הוא השיג נתח שוק מקסימלי של 1.3% ולא הצליח לעבור את מחסום ה-2%. גם מהלכי שיווק המבוססים על הורדת מחירי המגבונים לא סייעו למכירות.



בתגובה לשאלה האם מתכננת פרוקטר השקה מחדש של המגבונים כדי להגדיל את נתח השוק שלה אמר אופיר גוטמן, מנהל קטגוריית מוצרי הנייר בפרוקטר & גמבל ישראל: "החברה תמשיך לחזק ולתמוך במותג פמפרס בכלל ובמגבוני פמפרס בפרט. השקת מגבוני פמפרס נועדה לחזק את כלל מותג פמפרס כמותג תינוקות וטף מוביל וחדשני, המעניק לצרכנים בישראל את מגוון מוצרי התינוקות הטוב ביותר, שכן מגבוני פמפרס הם מוצר פרימיום".



היקף שוק המגבונים הלחים בישראל נאמד ב-120 מיליון שקל בשנה. רוב המגבונים נמכרים ברשתות השיווק ורשתות הפארם, וקהל הצרכנים שלהם מתרחב וכבר אינו כולל רק הורים לתינוקות. חוגלה קיבמרלי מחזיקה ב-40% מהשוק, בו היא פועלת עם שני מותגים: האגיס וטיטולים. דנשר היא השחקנית השנייה בגודלה עם נתח שוק של כ-22% במותג פרש וואנס. שחקנית משמעותית נוספת היא סופר-פארם, המשווקת מגבונים לחים במותג הפרטי "לייף" ומחזיקה בנתח שוק של כ-6%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully