וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העליון הכריע: זאב רוזנשטיין יוסגר לארה"ב

TheMarker

30.11.2005 / 9:14

רוזנשטיין אמור לעמוד למשפט על חלקו בעסקות להפצת סם מסוג אקסטזי בהיקף רחב; רוזנשטיין הואשם בקשירת קשר להברחת סמים מסוג אקסטזי לתוך ארה"ב בכמות של מיליוני כדורים



בית המשפט העליון הכריע: זאב רוזנשטיין יוסגר לארה"ב. רוזנשטיין אמור לעמוד למשפט על חלקו בעסקות להפצת סם מסוג אקסטזי בהיקף רחב. ההחלטה ניתנה בערעור שהגיש רוזנשטיין על החלטת בית המשפט המחוזי בירושלים מלפני שבעה חודשים, כי ניתן להסגיר את רוזנשטיין.



בפרקליטות המדינה התקיימו בימים האחרונים דיונים אינטנסיוויים, במגמה לקיים את משפט רוזנשטיין בישראל, אם בית המשפט יחליט שלא להסגירו. זאת, כדי למנוע את שחרורו בלא משפט.



רוזנשטיין הואשם בקשירת קשר להברחת סמים מסוג אקסטזי לתוך ארה"ב בכמות של מיליוני כדורים. מכתבי כבר הורשע בארה"ב ונגזרו עליו 20 שנות מאסר, בגין אותה עיסקת סמים. באותה עיסקה נעצרו גם ישראל אשכנזי ודוד ראושי. השניים הפלילו בעדויותיהם את מכתבי וקשרו גם את רוזנשטיין לעיסקת הסמים. בתמורה, נגזרו עליהם מעט יותר משנתיים מאסר. זאת, למרות שהיו אלה אשכנזי וראושי שנתפסו על ידי המשטרה האמריקאית בקיץ 2001 בניו יורק כשעמם יותר ממיליון וחצי כדורי האקסטזי של העיסקה.



מכתבי טען, מצדו, כי השניים הפלילו אותו כדי לקבל מאסר קצר יותר. בשבוע שעבר, כך נראה, השתכנע בית המשפט האמריקאי בבעייתיות הטמונה בעדויותיהם של אשכנזי וראושי והורה לקיים משפט חוזר. מקורביו של רוזנשטיין הביעו אתמול קורת רוח מכך. המקורבים מסרו בשמו כי "רוזנשטיין מאמין במערכת המשפט הישראלית ואופטימי מאוד בכך שהצדק עומד לצאת לאור. ההתפתחות החדשה רק מחזקת את העובדה שכל התיק שהולבש עליו הוא שקר אחד גדול, שבבסיסו שני אנשים שעשו הכל כדי לקבל עונש מופחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully