וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעיה בוימלגרין נכנס לבורסה: מנהל מו"מ עם מייקל דייוויס לרכישת גמביט מחשבים

עומר שרביט

30.11.2005 / 9:24

בוימלגרין שותף בעסקי הנדל"ן של לב לבייב ואפריקה ישראל בארה"ב ולאחרונה פתח בנק במנהטן; גמביט סוחרת בניירות ערך ועיקר הכנסותיה הן ממסחר באופציות ונגזרים



השותף האנונימי של לב לבייב ואפריקה ישראל בעסקי הנדל"ן בארה"ב, עומד להיכנס לראשונה לשוק ההון בתל אביב. היזם החרדי שעיה בוימלגרין מנהל משא ומתן עם סוחר המעו"ף מייקל דייוויס, לרכישת חברת .



דייוויס מחזיק בכ-48% מהחברה ובעל עניין נוסף הוא בנק לאומי, שמחזיק כ-17%. לאומי שוקל להצטרף אף הוא למכירה, מתוקף הסכם עם הבעלים מ-1999. גמביט הרוויחה במחצית הראשונה של השנה כ-845 אלף שקל מפעילות בניירות ערך, כשעיקר הכנסותיה הן ממסחר באופציות ונגזרים. לחברה הון עצמי חיובי של 61 מיליון שקל, כאשר במהלך השנה חולק דיווידנד של כ-14 מיליון שקל.



בוימלגרין הוא אנונימי יחסית בישראל, ומעבר לעסקיו עם לבייב ידוע כי באחרונה פתח בנק במנהטן, בשם ליברטי פוינט. בוימלגרין קיבל מרשויות הממשל בארצות הברית רישיון להקים את הבנק, שמשרדי ההנהלה הראשית והסניף הראשון שלו ממוקמים בלב הדאון טאון של מנהטן, ברחוב ברודווי 120. הבנק החדש עשוי לפתוח בקרוב נציגות גם בישראל.



הפרויקט הידוע ביותר בו הוא שותף הוא בניית מלון בלאס ווגאס עם אפריקה ישראל ולבייב בהשקעה של 1.5 מיליארד דולר. בין השקעותיו בישראל ניתן למנות השקעה בגרין פארק - פרויקט בנייה במודיעין עילית והשקעה ברשת הבגדים החרדית לילדים "קידי שיק".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully