וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסמן הכניס לדיינרס את הפרסומאית שלו: רות שטרית קיבלה את תקציב הפרסום של המותג החדש בהיקף מיליוני שקלים

איילה צורף

30.11.2005 / 10:04

כך נודע ל-TheMarker; ויסמן ושטרית החליטו כי בבניית המותג החדש תטפל חברת מינלה הבריטית, שהיתה אחראית על המיתוג מחדש של דור-אלון; הטיפול של שטרית בתקציב החדש מאיים על מעמדו של גלר-נסיס



רות שטרית קיבלה את תקציב הפרסום לבניית מותג כרטיסי האשראי החדש של דיינרס, הנאמד במיליוני שקלים - כך נודע ל-TheMarker. שטרית כבר מטפלת במרבית תקציבי הפרסום ויחסי הציבור של החברות השייכות לאיש העסקים דודי ויסמן. ויסמן ושטרית החליטו כי בבניית המותג החדש תטפל חברת מינלה (Minale) הבריטית, שהיתה אחראית בעבר על המיתוג מחדש של דור אלון.



משרדה של שטרית התחיל לעסוק בפרויקט עוד בזמן המו"מ בין ויסמן לויזה cal בשנה האחרונה. "השקענו מאות אלפי שקלים במחקר שוק מקיף לקראת בניית המותג החדש", אומרת שטרית. "בדקנו את מעמדם של כרטיסי האשראי המשותפים לרשתות שיווק ולחברות אשראי, כדי לייצר בישראל כרטיס עם מעמד חזק מאד".



מה יהיה גובה תקציב הפרסום שיוקצה למותג?



"עוד לא הוחלט. אבל ללא ספק זה יהיה תקציב של מיליוני שקלים, שיכלול גם פרסום בטלוויזיה. זה מהלך גדול מאוד, וחשוב לבנות אותו נכון ויסודי".



לדברי ויסמן, שמו של הכרטיס טרם נקבע. "יש כרגע כמה הצעות שהמשרד של שטרית הביא. אבל השם לא חשוב, אלא התוכן", הוא אומר.



ההחלטה של ויסמן להפקיד בידי שטרית את תקציב הפרסום של הכרטיס החדש פוגעת במעמדו של משרד גלר-נסיס בכל הקשור לטיפול בתקציב הפרסום של דיינרס. עד כה היה גלר-נסיס משרד הפרסום היחיד שטיפל במותג וכעת התקציב יתחלק בינו לבין שטרית - כאשר המיקוד, לפחות בשנה הקרובה, יהיה אצל שטרית. המותג דיינרס ימשיך להתקיים ככרטיס אשראי בפני עצמו. בשנים האחרונות השקיעה ויזה כאל כחצי מיליון דולר בכל שנה בפרסום דיינרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully