וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוור רכשה את הסטארט אפ הישראלי וי-סקיור תמורת 15 מיליון דולר

שירלי יום-טוב

30.11.2005 / 10:07

וי-סקיור מתמחה בפתרונות למניעת חדירות לרשת ורדוור תשלב אותם באפליקציות אבטחה שהיא החלה למכור בשנה האחרונה; בקופת רדוור 169 מיליון דולר



חברת , מקבוצת רד שבשליטת האחים זיסאפל, הודיעה על רכישת הסטארט אפ הישראלי וי-סקיור תמורת 15 מיליון דולר במזומן ואופציות לרכישת מניות רדוור. ברדוור רומזים כבר זמן רב על ביצוע רכישה, וזו של וי-סקיור נחשבת קטנה יחסית למזומנים שבקופתה - 169 מיליון דולר בסיום הרבעון השלישי.



וי-סקיור עוסקת בתחום האבטחת מידע ומתמחה בפתרון למניעת חדירות לרשת הארגונית. באחרונה ניהלה החברה מגעים למכירתה עם שתי חברות הענק CA וסיסקו, אך המו"מ לא הבשיל לעסקה.



רדוור תשלב את הפתרונות של וי-סקיור באפליקציה חדשה שהיא השיקה באחרונה - APSolute. אבטחה היא תחום חדש יחסית עבור רדוור, שהחלה למכור לפני מעט יותר משנה את פתרון ה-DefensePro. אולם שוק הפתרונות למניעה ואיתור חדירות לרשת הארגונית הוא תחום "חם", שצמח ב-50% בשנה האחרונה, לפי נתוני חברת המחקר הבינלאומית IDC.



וי-סקיור הוקמה ב-2000 ומעסיקה כ-30 עובדים. עד כה הושקעו בה כ-12 מיליון דולר על ידי הקרנות היפריון ו-West AM, חברת אבטחת המידע הישראלית, קומסק, ומשקיעים פרטיים. המחיר בו נסגרה העסקה עם רדוור משקף אם כך רווח קטן, שנכון יותר לכנות אותו החזר השקעה.



העסקה מהווה אקזיט שני למנכ"ל, יזהר שי, שייסד את חברת ביזנס ליירס, אשר נמכרה לפני כשנתיים תמורת 44 מיליון דולר ל-CA. לפני שנה הובא שי לוי-סקיור כדי לעשות ארגון מחדש בחברה.



על לקוחותיה של וי-סקיור נמנים אל על, גילת לוויינים, חברת החשמל, יד ושם, בורסת פילדלפיה וכמה בסיסים של צבא ארה"ב. לחברה הכנסות של כמה מיליוני דולרים אך היא אינה רווחית.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully