וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנייס יש תחרות על תשומת הלב של המשקיעים: וויטנס - המתחרה האמריקאית - תנסה לגייס 78 מיליון דולר

שירלי יום-טוב

30.11.2005 / 11:27

וויטנס היא המתחרה הגדולה ביותר של נייס בשוק הארגוני ונסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 570 מיליון דולר; נייס מתכננת לגייס כ-150 מיליון דולר בנאסד"ק בשבוע הבא



לא רק חברת מנסה בימים אלה את מזלה בשוק ההנפקות - חברת וויטנס (WITS), המתחרה בנייס, הגישה אתמול תשקיף לרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC) ובו הצעה למכירת 3.8 מיליון מניות בשווי נוכחי של 78 מיליון דולר.



וויטנס האמריקאית מתחרה בנייס בשוק הארגוני עם מערכות להקלטות וניתוח שיחות המתקבלות במוקדי שירות לקוחות. החברה נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 570 מיליון דולר והיא תתחרה עם נייס על תשומת ליבם של המשקיעים האמריקאים בתקופה הקרובה.



נייס נמצאת בימים אלה ברוד שואו לקראת ההנפקה המתוכננת לשבוע הבא. נייס תנסה למכור 3.5 מיליון מניות בשווי נוכחי של 154 מיליון דולר ותציע לחתמים 525 אלף מניות נוספות, שרכישתן תעלה את סכום הגיוס ב-23 מיליון דולר.



המכירות לתחום הארגוני מהוות כ-75% מכלל הכנסות נייס, לצד הכנסות מהתחום הבטחוני. חיים שני, מנכ"ל נייס, אמר באחרונה כי בתחום ההקלטות במוקדי שירות לקוחות ההכנסות של נייס גבוהות יותר מפי שניים מההכנסות של שתי המתחרות שלנו ביחד - ורינט ו-וויטנס. עם זאת, וויטנס נחשבת למתחרה הגדולה ביותר בתחום הארגוני, בעוד שורינט הישראלית היא המתחרה הגדולה ביותר בשוק הבטחוני. שני הוסיף אז כי וויטנס מתחרה בנייס בכל אזור בעולם, אך פעילותה מוטה לעבר ארה"ב.



מניית נייס נעלה אמש את המסחר בנאסד"ק במחיר של 44 דולר, המשקף לחברה שווי שוק עגול של מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully