וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הטלקום הדנית TDC הסכימה להירכש על ידי קבוצה של חברות השקעה פרטיות בכ-12 מיליארד דולר

רויטרס

30.11.2005 / 11:41

TDC אמרה כי מועצת המנהלים שלה תמליץ לבעלי המניות לקבל את ההצעה שהוגשה על ידי קבוצה של חברות השקעה פרטיות בריטיות ואמריקאיות



חברת הטלקום הדנית TDC אמרה ביום רביעי כי הסכימה להירכש על ידי קבוצה של חברות השקעה פרטיות בריטיות ואמריקאיות, בעסקה המעריכה את מונופול הטלקום לשעבר ב-12.04 מיליארד דולר.



TDC אמרה כי מועצת המנהלים שלה תמליץ לבעלי המניות לקבל את ההצעה של 382 כתר דני למניה במזומן - אחת מההשתלטויות הממונפות הגדולות באירופה. ההצעה גבוהה בכ-6% ממחיר הסגירה של מניית TDC של 362 כתר ביום שלישי ויותר ממה שחברות ההשקעה הפרטיות היו צפויות לשלם.



מניית TDC (סימול TDC.CO) עולה ב-4.6% בבורסת קופנהגן. המניות עלו ביותר מ-30% מאז הדיווחים באוגוסט כי קרנות השקעה פרטיות פנו לחברה עם הצעת השתלטות.



ההצעה הוגשה על-ידי חברת Nordic Telephone Company, אשר הוקמה לאחרונה על-ידי חברות ההשקעה הפרטיות, הכוללות את אייפקס פרטנרס, פרמירה אדוויזרס, בלאקסטון גרופ, פרובידנס אקוויטי פרטנרס וקולברג קראוויס רוברטס (KKR). ההצעה תחל לא יאוחר מ-5 בדצמבר.



לפי מקורות המקורבים לנושא, קונסורציום מתחרה של חברות השקעה פרטיות בחן בשבועות האחרונים את הספרים של TDC, אחת מיעדי השתלטות גדולים פוטנציאלים שנותרו בתעשיית הטלקום האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully