וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווח נקי של 14.4 מיליון שקל לאי.בי.אי ברבעון הראשון לאחר המיזוג המלא עם גחלת

אסף רותם

30.11.2005 / 14:37

הרווח מתחילת השנה הסתכם בכ-30.5 מיליון שקל; היקף ההכנסות של גחלת ברבעון השלישי הסתכם ב-35.5 מיליון שקל; לאחר האיחוד עם גחלת, ההון העצמי הסתכם בכ-221 מיליון שקל



בשנה מוצלחת במיוחד לכל שוק ההון, בולטת במיוחד , שמאחדת את תוצאות הפעילות של בית ההשקעות אי.בי.אי, אלוף הגיוסים בקרב הברוקרים הפרטיים ב-2005. תוצאות הרבעון השלישי משקפות לראשונה את הפעילות של כל קבוצת אי.בי.אי, בעקבות השלמת המיזוג של גחלת עם חברת אי.בי.אי אחזקות בסוף יוני. גולת הכותרת היא רווח שיא של 14.4 מיליון שקל ושיעור רווח נקי של 40%. שיעור רווח זה מוטה מעט כלפי מעלה בשל הכללת חלקה של החברה (כ-27%) ברווחי פועלים אי.בי.אי. מדובר ברווח של 2.9 מיליון שקל, אך ללא רישום ההכנסות שיצרו אותו.



הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של 2005 הסתכם ב-30.5 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של 17.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד ולרווח של 20.2 מיליון שקל בכל שנת 2004. בששת החודשים הראשונים הרווח הוא של חלק מהחברה המאוחדת בלבד.



היקף ההכנסות של גחלת ברבעון השלישי הסתכם ב-35.5 מיליון שקל. במיוחד, בולטת הצלחת החברה בניהול מקורותיה העצמיים, שהניבה כשליש מההכנסות או 12.6 מיליון שקל. בתשעת החודשים הראשונים של השנה, הסתכמו הכנסות החברה ב-59.7 מיליון שקל, אולם הרבעון השלישי של השנה הוא הראשון שבו משתקפות תוצאות הקבוצה כולה בעקבות המיזוג.



לאחר האיחוד עם גחלת, ההון העצמי הסתכם בכ-221 מיליון שקל, ובקופת המזומנים של החברה נחים כ-34 מיליון שקל. תזרים המזומנים הסתכם ברבעון ב-10.2 מיליון שקל או 15.8 מיליון בתשעת החודשים הראשונים של 2005.



אי.בי.אי היא אחת הקבוצות הוותיקות והמוערכות בישראל לשירותים בשוק ההון, העוסקת בניהול תיקי השקעות, ניהול קרנות נאמנות, מתן שירותי מסחר בניירות ערך. כמו כן, שותפה בחברה לחיתום ויעוץ להנפקות, במסגרת פועלים אי.בי.אי.



התוצאות הכספיות של הקבוצה מבטאות את הגידול הניכר בהיקפי הפעילות שלה, על כל מרכיביה. בפרט בולטת חברת הקרנות, שכן אי.בי.אי גייסה לקרנות שהיא מנהלת כ-2.1 מיליארד שקל לקרנות עד חודש נובמבר, הגיוס החוץ בנקאי הגדול ביותר. כיום, אי.בי.אי היא אחת מחברות הקרנות החוץ בנקאיות הגדולות ביותר. החברה מנהלת כ-3.6 מיליארד שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully