וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מרכז מסחרי לגזית גלוב: זכתה במכרז על קרקע להקמת מרכז מסחרי ביקנעם עלית בעלות כוללת של 20 מיליון דולר

נתן שבע

30.11.2005 / 15:52

כך נודע ל-TheMarker; הצעתה של גזית היתה גבוה משל ביג מרכזי קניות - המתמודדת הנוספת במכרז; הצעתה של גזית על הקרקע כולל עלויות פיתוח, הגיעה ליותר מ-20 מיליון שקל



גזית גלוב ישראל, שמוחזקת על ידי גזית שבשליטת חיים כצמן ודורי סגל (85%) והמנכ"ל רונן אשכנזי, זכתה במכרז מטעם מנהל מקרקעי ישראל לבנייה של מרכז מסחרי ביקנעם עילית. כך נודע ל-TheMarker. ההצעה שהגישה גזית תמורת עלות הקרקע ועלויות הפיתוח, מסתכמות ביותר מ-20 מיליון שקל.



המדובר בשטח קרקע של 26 דונם לבניית מרכז מסחרי בהיקף של 25 אלף מ"ר. על פי ההערכות ייבנו בשלב הראשוני 15 אלף מ"ר. עלות הקמת המרכז המסחרי מסתכמת בכ-15 מיליון דולר, לפי הערכות של גורמים בענף, כך שסך העלות הכוללת עבור הקמת המרכז מסתכמם ב-20 מיליון דולר. על פי ההערכות, גזית גלוב ישראל וביג מרכזי קניות הן היחידות שהשתתפו במכרז להקמת המרכז המסחרי. דובר גזית גלוב ישראל סירב להתייחס לידיעה.



גזית גלוב ישראל החלה במסע רכש של קניונים בישראל, עת רכשה את קניון רוטשילד בראשל"צ. לאחר מכן צירפה לה את מרכז מיקאדו בצפון תל אביב וכן חטיבת קרקע לבניית מרכז מסחרי בפארק צמרת בצפון תל אביב. בנוסף, היא רכשה מחצית ממרכז מסחרי עמק סנטר בעפולה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully