וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשנה למנכ"ל דלק נדל"ן, שמואל אוזן, מסיים את תפקידו בחברה לאחר 5 שנים ויוצא לעסקים פרטיים

טל לוי

30.11.2005 / 16:12

בעברו כיהן כמנכ"ל חברת הנדל"ן הפרטית של יצחק תשובה, אלעד; מנכ"ל דלק נדל"ן: "שמוליק אוזן ימשיך לשתף פעולה עם דלק נדל"ן במסגרת עסקיו הפרטיים"



המשנה למנכ"ל דלק נדל"ן, שמוליק אוזן, סיכם עם הנהלת החברה על סיום עבודתו בסוף השנה.
אוזן בן 47 עבד בחברה ב-5 השנים האחרונות והיה אחראי על תחום היזמות, התכנון, הבנייה והתפעול בישראל. אוזן הגיע לדלק נדל"ן לאחר שכיהן כמנכ"ל חברת הנדל"ן הפרטית של יצחק תשובה, אלעד.



מנכ"ל דלק נדל"ן, איליק רוז'נסקי ציין, כי "שמוליק אוזן היה ועודנו עמוד תווך בבניית והקמת דלק נדל"ן וכי הצלחותיה של החברה מאז הקמתה בתחילת שנת 2000 שייכות לכל העובדים ככלל ולשמוליק בפרט".
רוז'נסקי הביע צער על החלטתו של אוזן לסיים תפקידו וציין, כי "שמוליק אוזן ימשיך לשתף פעולה עם דלק נדל"ן במסגרת עסקיו הפרטיים".



דלק נדל"ן מורכבת מזרוע ההשקעות בחו"ל (בלרון) ומדנקנר השקעות הפועלת בארץ בתחום הבנייה.
זרוע הנדל"ן של קבוצת דלק - דלק נדל"ן - סיימה את הרבעון ה-3 של 2005 עם עלייה של 1.5% בהכנסות שהסתכמו ב-185 מיליון שקל. בשורה התחתונה, מדווחת דלק נדל"ן על רווח נקי של 40 מיליון שקל לעומת 25 מיליון שקל ברבעון המקביל.



ההכנסות מהשכרה פחתו ב-13% וההכנסות ממכירת דירות נחתכו לחצי בלבד. גם ההכנסות ממכירת שטחי מסחר ומשרדים, שהניבו לחברה הכנסה של 28 מיליון שקל ברבעון המקביל, נעלמו כלא היו. ואולם, מה שהציל את שורת ההכנסות הוא רווח חד פעמי של 69 מיליון שקל שנרשם כתוצאה ממכירת 9 נכסים באנגליה.



דלק נדל"ן נשלטת (80%) בידי קבוצת דלק שבשליטת יצחק תשובה, מנוהלת בידי איליק רוז'נסקי ושווי השוק שלה עומד על 1.9 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully