וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנדיר של ישראל יובל ויהודית יובל-רקנאטי מימשה אופציה - רכשה מנקסוס 43.4% ממניות שגריר

עומרי כהן

30.11.2005 / 16:34

נקסוס נותרה עם 56.6% מהחברה הבת; במימוש האופציה, הפכה גנדיר הלוואת בעלים בהיקף של 6.2 מיליון דולר שנתנה לנקסוס, למניות שגריר



קבוצת משקיעים בראשות חברת גנדיר השקעות, של ד"ר ישראל יובל ויהודית יובל רקנאטי, מימשה היום אופציה לרכישת 43.4% ממניות שגריר מערכות רכב, החברה הבת של מערכות טלוקיישן. בעקבות מימוש האופציה, ירדו אחזקותיה של נקסוס בשגריר מ-100% ל-56.6%.



בתחילת 2005, רכשה נקסוס את חברת הגרירה ושירותי הדרך שגריר, במקביל לפעילותה בתחום האיתור וההשבה של כלי רכב גנובים. חלק מהרכישה מומן בעזרת הלוואה בהיקף של 6.2 מיליון דולר, שקיבלה נקסוס מקבוצת המשקיעים בראשות גנדיר. כנגד הלוואה, קיבלו המשקיעים אופציה לרכוש 43.4% מהחברה הבת.



היום מימשו המשקיעים את האופציה והקטינו את היקף ההלוואות של נקסוס ב-6.2 מיליון דולר. במקביל, הופחתו נכסים בלתי מוחשיים בהיקף של 5.8 מיליון דולר. להערכת נקסוס, היא צפויה לרשום רווח הון של 300 אלף דולר מהמהלך כולו.



יו"ר נקסוס ושגריר, יוסי בן שלום, ציין כי החלטת קבוצת המשקיעים לממש את האופציות לרכישת מניות שגריר, מהווה הבעת אמון בחברה ובפעילותה, והיא המשך ישיר לשיפור התוצאות הכספיות של החברה ברבעונים האחרונים.



את תשעת החודשים הראשונים של 2005, סיימה נקסוס עם הכנסות של 27.1 מיליון דולר והפסד נקי של 2.7 מיליון דולר (1.18 דולר למניה). אתמול נסחרה מניית נקסוס במחיר של 9 דולרים בנאסד"ק, המשקף לחברה שווי של 22.1 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully