וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסות וול סטריט נסחרות בעליות קלות על רקע פרסום נתוני הצמיחה בארה"ב

ליאון איצקר

30.11.2005 / 16:55

מניית TiVo, ספקית שירותי הקלטות הוידיאו הדיגיטליות, עולה ב-3.1%; מניית ענקית האינטרנט יאהו יורדת ב-1.8%; מניית אי-ביי, אתר המכירות הפומביות, עולה ב-1.1%



בורסות וול סטריט נסחרות בעליות קלות, על רקע פרסום נתוני הצמיחה המתוקנים לרבעון השלישי בארה"ב.



כלכלת ארה"ב צמחה בקצב שנתי של 4.3% ברבעון השלישי של 2005, כך לפי נתונים מתוקנים שפירסם היום משרד האוצר האמריקאי. קצב צמיחת התמ"ג ברבעון השלישי הוא המהיר ביותר מאז הרבעון הראשון של 2004. ההערכות הראשוניות לגבי צמיחת התמ"ג ברבעון השלישי הצביעו על קצב שנתי של 3.8%. ברבעון השני צמח התמ"ג בארה"ב בקצב שנתי של 3.3%.



מחיר הנפט נסגר אתמול בשפל של חמישה חודשים וחצי, על רקע מזג אוויר חם מהרגיל בארצות הברית ודברי ההרגעה של אופ"ק, כי לא צפוי קיצוץ בתפוקת הארגון. החוזים על הנפט הגולמי למסירה בינואר נסגרו אמש במחיר של 56.5 דולר לחבית, ירידה של 86 סנט, בבורסת הסחורות של ניו יורק. כעת, נסחרים החוזים לינואר ב-56.34 דולר לחבית, ירידה של 16 סנט, במסחר בניו יורק.



בעלי מניות בענקית המדיה טיים וורנר (סימול TWX), בהובלת המיליארדר קרל אייקאן, העלו הילוך במרד שלהם נגד הנהלת החברה הנוכחית. אייקאן ושותפיו אמרו כי ינסו להחליף את רוב מועצת המנהלים. הם גם אמרו כי שכרו את שירותיו של בנק ההשקעות לזאר בייעוץ לייעול החברה ומכירת נכסים. לדברי נציגי אייקאן, "ארגון מחדש משמעותי" נחוץ, על רקע ביצועי המניה הפושרים. מניית טיים וורנר מוסיפה 0.6%.



אתר המכירות הפומביות eBay מוביל ברשימת תנועת הגולשים באתרי המכירות המציעים מבצעים לחג בארה"ב. חברת המחקר נילסן/נטרייטינגס, אשר עוקבת אחרי למעלה מ-100 אתרי קמעונות באינטרנט, דיווחה כי ב-eBay גלשו 11.7 מיליון משתמשים ב"סייבר מאנדיי" - יום שני הראשון שאחרי חג ההודיה - המציין את פתיחת עונת הקניות באתרי האינטרנט בארה"ב. זאת, לעומת 5.6 מיליון גולשים באתר אמזון. מניית אי-ביי (סימול EBAY) עולה ב-1.1%; מניית אמזון (סימול AMZN) מאבדת 0.3%.



ענקית האינטרנט יאהו (סימול YHOO) יורדת ב-1.8% לאחר ש-UBS הוריד את דירוג המניה - דיווחה רויטרס.



TiVo, ספקית שירותי הקלטות הוידיאו הדיגיטליות, צימצמה את הפסדיה ברבעון השלישי של 2005 באמצעות הוספת מנויים לשירותיה - בעיקר בשל שיתוף הפעולה עם חברת DirecTV. חברת TiVo רשמה הפסד של 14.2 מיליון דולר, או 17 סנט למניה, בהשוואה להפסד של 26.4 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2004. הכנסות TiVo הסתכמו ב-43.2 מיליון דולר ברבעון השלישי. מניית TiVo (סימול TIVO) עולה ב-3.1%.



יצרנית הרכב פורד מוטור (סימול F) מתכננת לקצץ את הייצור במותג היוקרה שלה יגואר, בעד 7% בשנה הבאה. כך דיווח "וול סטריט ג'ורנל". מניית פורד מאבדת 0.4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully