וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת האחזקות קרדן NV הרוויחה כמעט 40 מיליון דולר ברבעון השלישי

טל לוי

30.11.2005 / 17:30

החברה רשמה רווחי הון גבוהים כתוצאה ממכירת אחזקות בחברת ביטוח רומנית תמורת 26 מיליון דולר, וכן רווח של 16 מיליון דולר ממכירת אחזקותיה של בקרן פנסיה סלובקית



חברת האחזקות הודיעה היום, כי הרוויחה כמעט 40 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2005, לעומת 683 אלף שקל בלבד ברבעון המקביל. מאחר שקרדן NV היא חברת אחזקות, שורת ההכנסות אינה רלוונטית כמו בחברות תפעוליות רגילות.



אחזקותיה של החברה הן בתחום הנדל"ן, השירותים הפיננסיים, התשתיות, הרכב והתקשורת. עם זאת, האחראי העיקרי לרווחי החברה הוא מגזר השירותים הפיננסיים, שתרם לא פחות מ-39 מיליון דולר לעומת 1.2 מיליון דולר בלבד.



הזינוק המרשים ברווח שהופק ממגזר זה מיוחס למכירת אחזקותיה של החברה הבת TBIH בחברת הביטוח הרומנית Omniasig תמורת 26 מיליון דולר, וכן רווח של 16 מיליון דולר הנובעים ממכירת אחזקותיה של החברה הבת בחברת הניהול של קרן הפנסיה הסלובקית Tarty. כמו כן, הניב המגזר רווח של 10.1 מיליון דולר כתוצאה מהנפקת מניות.



לקרדן יש אחזקות גם ב-UMI המייבאת לארץ רכבים מסוג שברולט, סאאב ואיסודו. פעילות זו הניבה רווח של 1.7 מיליון דולר ברבעון הנוכחי לעומת 945 אלף דולר ברבעון המקביל. בתחום הנדל"ן (שתרם הרבעון 423 אלף דולר לעומת 960 אלף דולר) פועלת קרדן באמצעות החברה המוחזקת GTC.



בסך הכל, הסתכמו רווחי קרדן NV ב-62 מיליון דולר ב-9 החודשים הראשונים של השנה, לעומת 22.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה. גם כאן, אחראי מגזר השירותים הפיננסיים ל-48 מיליון דולר מתוך סך הרווח בתקופה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully