וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוצר השלטון המקומי יגדיל את היקף הגיוס מהציבור ל-280 מיליון שקל, לאחר שזכה במכרז המוסדי לביקושים של חצי מיליארד

שרון שפורר

30.11.2005 / 17:50

זוהי ההנפקה הראשונה לציבור של אג"ח לא סחירות צמודות מדד של אוצר השלטון, אשר בשליטת חברת דקסיה הבינ"ל; את המכרז המוסדי הגדיל אוצר השלטון ל-225 מיליון שקל



אוצר השלטון המקומי, אשר בשליטת קבוצת Dexia, זכה אתמול לביקושים ערים של כחצי מיליארד שקל במכרז המוסדי של הנפקת אג"ח סחירות צמודות למדד. בעקבות הביקושים החליט להגדיל את היקף המכרז המוסדי מ-150 מיליון שקל ל-225 מיליון שקל, ואת ההנפקה לציבור ל-280 מיליון שקל.



את ההנפקה הובילה דיסקונט חיתום והנפקות בשיתוף עם כלל פיננסים חיתום.



איגרות החוב של אוצר השלטון הוצעו בשני מסלולים - הראשון בריבית מקסימלית של 5.05% ומשך חיים ממוצע של 6.5 שנים, והשני בריבית מקסימלית של 4.75% ומשך חיים ממוצע של 4 שנים. ריבית המכרז המוסדי של המסלול הראשון נסגרה בגובה של 4.25% המשקף מרווח של 1.00% מעל אג"ח ממשלתי דומה. כמו כן, נסגרה ריבית המכרז המוסדי של המסלול השני בגובה של 4.65% המשקף מרווח של 1.10% מעל אג"ח ממשלתי דומה. איגרות החוב המונפקות דורגו לאחרונה על ידי מעלות בדירוג של (AA).



מנכ"ל אוצר השלטון המקומי, דוד קפאח, ומנהלת הכספים, נלי אסולין אומרים, כי התוצאות מהוות הבעת אמון של שוק ההון באוצר השלטון המקומי.



אוצר השלטון המקומי סיים את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2005 עם רווח נקי של 26 מיליון שקל, לעומת 30.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully