וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נרל אלקטריק תמכור 38 מיליון ממניות חברת הביטוח גנוורת פייננשל במחיר של כ-1.3 מיליארד דולר

רונן סרברניק

30.11.2005 / 19:36

מסרה כי מועד המכירה נועד לרצות את ביקוש המשקיעים לאחר צירוף המניה למדד S&P 500; החברה הודיעה כי בכוונתה למכור את יתרת מניות גנוורת עד סוף 2006



חברת ג'נרל אלקטריק הודיעה היום, כי בכוונתה למכור 38 מיליון ממניות חברת ביטוח החיים והמשכנתאות, גנוורת פייננשל (סימול GNW) וכך להקטין את אחזקותיה בחברה לכדי 20%.



ענקית התעשייה, המדיה והפיננסים מסרה, כי מועד המכירה נועד לרצות את ביקוש המשקיעים לאחר שחברת דירוג האשראי, סטנדרט אנד פורס, הודיעה על צירוף המניה למדד S&P 500 החל ב-1 בדצמבר. מניות גנוורת נסחרות כעת בעלייה של 0.2% לרמה של 34.05 דולר למניה. במחיר הנוכחי תגרוף GE לקופתה סכום של 1.2939 מיליארד דולר.



מכירת מניות גנוורת מהווה חלק מתוכניות GE לצמצם את פעילויותיה בתחום הביטוח לטובת פעילות במגזרים אחרים ורווחיים יותר, דוגמת בנקאות פרטית, אנרגיה ממוחזרת וערוצי טלויזיה היספאנים.



ג'נרל אלקטריק הודיעה מוקדם יותר החודש, כי בכוונתה למכור את רוב עסקי הביטוח וביטוח המשנה שבבעלותה לחברת סוויס ריאינשורנס במחיר של 7.6 מיליארד דולר.



GE מחזיקה כיום ב-27% ממניות גנוורת. לאחר המכירה יסתכמו אחזקות החברה ב-89 מיליון מניות, 20% בלבד. החברה מסרה, כי אין בכוונתה לבצע מכירות נוספות של מניות גנוורת עד סוף השנה, אך חזרה על כוונתה למכור את יתרת מניות גנוורת עד סוף 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully