וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאקסו סמית קליין הודיעה על 7 תרופות חדשות אשר מגיעות לשלבי אישור סופיים

סוכנויות הידיעות

30.11.2005 / 20:17

בין התרופות, טיקרב, אשר נועדה לטפל בסרטן שד; אלטרומבופג אשר נועדה להעלות רמת טסיות דם ופזופניב אשר נועדה למנוע יצירת כלי דם ע"י גידולים סרטניים



חברת התרופות גלאקסו סמית קליין הודיעה, כי בחודשים הקרובים יכנסו 7 תרופות שונות לשלב ה-3 של אישור התרופה ע"י רשות התרופות והמזון האמריקאי (FDA). מבחני השלב ה-3 הם השלב האחרון באישור תרופות וכוללים ניסיון טיפולי בתרופה על בני אדם.



4 תרופות אשר צפויות להגיע לשלב זה בשנה הבאה הן: טיקרב, אשר ידועה גם בשם לפטיניב, תרופה אשר נועדה לטפל במקרים של סרטן שד; אלטרומבופג אשר נועדה להעלות רמת טסיות דם במקרים של דימום יתר; קסופיטנט, אשר נועדה למנוע בחילות בקרב מטופלים בכימותרפיה; ופזופניב, תרופה אשר נועדה למנוע יצירת כלי דם ע"י גידולים סרטניים.



חברת התרופות השנייה בגדולה בעולם במונחי מכירות מסרה, כי תרופת הטיקרב עשויה לקבל את אישור ה-FDA כבר בסוף שנת 2006 או בתחילת 2007. "מהתחלות צנועות, התקדמנו לכדי הצגת מגוון רחב של תרופות עתידיות אשר יגיעו לשלב הניסויים השלישי בתקופה הקרובה", אמר טאכי ימאדה, ראש חטיבת המחקר ופיתוח של גלאקסו סמית קליין.



ימאדה הוסיף שהתרופות החדשות עשויות להפוך את גלאקסו סמית קליין לאחת המובילות בתחום הטיפול בסרטן, לעומת מיקומה הנוכחי - 11. ימאדה סירב למסור נתונים מספריים אך טען שתחום הטיפול בסרטן הוא שוק הצמיחה העיקרי של מגזר התרופות ב-4 השנים הקרובות. שוק האונקולוגיה העולמי צפוי לצמוח לכדי 70 מיליארד דולר ב-2009 לעומת 42 מיליארד דולר בשנה הקודמת.



כמו כן מסרה החברה, כי בינואר 2006 תתחיל החברה לבצע ניסויי שלב שלישי בשלוש תרופות שונות לטיפול בשלבים ובסוגים שונים של סרטן השד. אנליסטים מעריכים, שתרופת הטיקרב עשויה להתחרות בתרופת ההרצפטין של רוש בטיפול בסרטן השד. לתרופת ההרצפטין מכירות שנתיות של יותר מ-1 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully