וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התוכנה SAP מרחיבה את מרכז הפיתוח בצפון הארץ

גליה ימיני

1.12.2005 / 8:04

SAP חנכה השבוע את מרכז הפיתוח בכרמיאל, שהועבר מגוש תפן; החברה הרחיבה משמעותית את פעילותה בישראל לאחר רכישת שתי החברות של היזמים שי וראובן אגסי, טופ טייר ומנהל



מרכז הפיתוח של SAP בישראל, SAP Labs Israel, חנך השבוע את מרכז הפיתוח בכרמיאל. בשנה האחרונה היה ל-SAP מרכז פיתוח בגוש תפן, והוא הועבר לכרמיאל עקב כוונת החברה להרחיבו ולגייס אליו עובדים נוספים.



מרכז הפיתוח בצפון הארץ הוקם לאחר שלפני כשנה רכשה SAP את חברת התוכנה האמריקאית-ישראלית A2i, שהחזיקה מרכז פיתוח בן כ-20 עובדים בגוש תפן. המרכז נהפך להיות חלק ממעבדות SAP בישראל, וכיום עובדים בו כ-32 עובדים. לאור ההרחבה כאמור, המרכז עבר לכרמיאל.



מנכ"ל SAP Labs Israel, מיקי שטיינר, אמר כי פתיחת המרכז של SAP בכרמיאל עשויה להביא בעקבותיה חברות טכנולוגיה נוספות לצפון. "אני מניח כי לא רחוק היום", אמר שטיינר, "שבו מרכז כובד נוסף של תעשיית ההיי-טק הישראלית יקום בכרמיאל וסביבתה". המרכז בכרמיאל צפוי לקלוט בעתיד עובדים נוספים, במקביל לגיוס עובדים חדשים במרכז הפיתוח המרכזי של SAP ברעננה.



מאז איחוד כל פעילויות הפיתוח של SAP בישראל לפני כשנה וחצי, והעברתם למשרדים ברעננה, זוכה המרכז לצמיחה מרשימה. עם המעבר עבדו בו כ-400 עובדים, ואילו כיום יש במרכז כ-700 עובדים. בכוונת החברה להגדיל את מספר העובדים ל-1,000.



SAP הרחיבה משמעותית את פעילותה בישראל לאחר רכישת שתי החברות של היזמים שי וראובן אגסי, טופ טייר ומנהל, בתמורה ל-407 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully