וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בכנפיים איים: נתבע את עו"ד ברנדס

עודד ארבל

1.12.2005 / 8:09

בכיר בכנפיים מסר ל-TheMarker כי אם הנאמן על מכירת חברת ארקיע לא ישלים במהרה את מכירת פעילות התעופה - תיאלץ כנפיים להגיש נגדו תביעה על נזקים של מיליוני דולרים



ההתכתשות המילולית המתנהלת בין חברת כנפיים - אחזקות ארקיע, שבבעלות משפחת בורוביץ', לנאמן על מכירת חברת ארקיע, עו"ד חנינא ברנדס, גולשת לאיומים מפורשים. בכיר בכנפיים מסר ל-TheMarker כי אם ברנדס לא ישלים במהרה את מכירת פעילות התעופה, תיאלץ כנפיים להגיש נגדו תביעה אישית על הנזקים בסך של מיליוני דולרים שנגרמו לה, לטענתה, כתוצאה מהתמהמהותו.



כתנאי לאישור רכישת חברת התעופה אל על, על ידי משפחת בורוביץ', מונה ברנדס על ידי הממונה על ההגבלים עסקיים היוצא, דרור שטרום, לנאמן למכירת פעילות התעופה של כנפיים, חברת ארקיע. כמעט מיד לאחר מינויו החלה חליפת מכתבים בין עו"ד זאב שרף, בא כוחה של כנפיים, לבין ברנדס שכללה האשמות ומחלוקות קשות.



כך למשל, טענה כנפיים במכתביה כי התמהמהותו של ברנדס בביצוע המכירה נובעת ממניעים זרים וכן כי כתוצאה ממנה נגרמים לה נזקים בסך מיליוני דולרים. ברנס טען מנגד כי במכתבי כנפיים שזורות בעובדות בלתי נכונות עם מסקנות חסרות בסיס. עוד טען כי עדיף שכנפיים לא תשלח מכתבים אלא תתמקד בסיוע לו בביצוע תפקידו.



חליפת המכתבים נהפכה לאיומים מפורשים לאחר שבכיר בחברת כנפיים אמר ל-TheMarker שהחברה שוקלת ברצינות הגשת תביעה אישית נגד ברנדס. לדבריו: "ברנדס מאוהב בתפקידו אבל זהו כנראה סיפור האהבה היקר ביותר בארץ שכן הוא עולה לחברת כנפיים מיליוני דולרים".



לא ניתן היה להשיג את תגובתו של ברנדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully