וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג הודתה בתיאום מחירי שבבים עם יצרניות שבבים ברחבי העולם; תשלם קנס בסך 300 מיליון דולר

הדר תדמור

1.12.2005 / 9:54

ההודאה נמסרה לאחר שלוש שנים של חקירות במהלכן הודו חברות שבבים נוספות בתיאום מחירים; הרגולטורים בדרום קוריאה חוקרים עסקה בין סמסונג ואפל לאספקת זיכרונות פלאש



סמסונג אלקטרוניקס הודתה באשמת תיאום מחירים ןקשירת קשר אשר הזיקו למתחרותיה והעלו את מחירי המחשבים. סמסונג תיישב את התביעה בבית המשפט המחוזי בסאן פרנסיסקו שבארצות הברית.



סמסונג אלקטרוניקס, יצרנית השבבים השנייה בגודלה בעולם, הודתה כי היתה שותפה בקנוניה עולמית לתיאום מחירי שבבים מסוג DRAM, שבבים המשומשים במחשבים ומכשירים אלקטרוניים. במסגרת עסקה שערכה סמסונג אלקטרוניקס עם התובע בסאן פרנסיסקו, תשלם החברה קנס בסך 300 מיליון דולר.



ההודאה באשמה מצד סמסונג נמסרה לאחר שלוש שנים של חקירות, שבמהלכן הודו חברות שבבים נוספות, ביניהן הייניקס הדרום קוריאנית ואינפיניון הגרמנית, באשמת תיאום מחירים. יצרנית שבבים רביעית, מיקרון האמריקאית, נמצאת עדיין תחת חקירה בנושא.



לפני כשבוע, הודיעו הרגולטורים בדרום קוריאה כי הם חוקרים עסקה בין סמסונג אלקטרוניקס ויצרנית המחשבים ומכשירי ה-iPod ,אפל, לאספקת זיכרונות פלאש. הנציבות לסחר הוגן במדינה (FTC) מסרה כי היא בודקת תלונות בגין תמחור.



יצרניות קוריאניות של נגני מוסיקה דיגיטליים התלוננו, כי סמסונג מציעה לאפל את שבבי הזיכרון המשמשים את ה-iPod במחירים זולים המקנים לה יתרון בלתי הוגן. אפל רוכשת כיום כ-40% משבבי הזיכרון שמייצרת סמסונג עבור נגני המוסיקה הפופולריים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully