וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעילה בסך 3 מיליון שקל בסוכנות התיירות צבר

עומר שרביט

1.12.2005 / 10:12

מקדם מכירות ומנהל סניף בסוכנות חשודים באי סדרים. מילניום תעופה הפרישה ברבעון השלישי 2 מיליון שקל עקב המעילה

חשד למעילה בחברת התיירות צבר של נוחי דנקנר. החברה חושפת בדו"ח הכספי שלה, כי לאחרונה נודע לה על שני מקרים שונים של של 'אי סדרים ואי התאמות מהותיות' ביתרות החשבונות של חברת התיירות צבר, בבעלותה המלאה של מיליניום. היקף האי סדרים עשוי מסתכם בכמה מיליוני שקלים.

המעילה הראשונה מיוחסת לאחד מעובדי המכירות בצבר והשנייה נוגעת לסניף צבר, המנוהל על ידי שותף חיצוני של צבר. המעילות נחשפו בעקבות חקירה שערכה צבר בנובמבר השנה, במהלכן גילתה כי קיים ספק לגבייה של חובות ממספר לקוחות בהיקף כולל של 2.9 מיליון שקל.

החברה מוסיפה כי קיימת אפשרות שהמעילה בוצעה על ידי השותף שלה בניהול הסניף של צבר, אף כי אין וודאות לכך. בעקבות הגילוי, חברת מילניום שבשליטת חברת האחזקות הפרטית של נוחי דנקנר - גנדן תעופה - החליטה לבצע הפרשה בהיקף של 2 מיליון שקל בדו"ח הרבעון השלישי.

הרבעון עצמו במילניום היה חלש יחסית, כאשר הרווח התפעולי של החברה נחתך ב-60 לרמה של 1.6 מיליון שקל. זאת, למרות גידול של 23% בהיקף ההכנסות לרמה של 117 מיליון שקל. הסיבה להרעה התפעולית היתה תפיחה בהוצאות המכירה, השיווק וההנהלה, דווקא ברבעון שבאופן מסורתי אמור להיות החזק יותר של חברות התיירות.

בשורה התחתונה, החברה הרוויחה 1.1 מיליון שקל לעומת 2.6 מיליון שקל. הבעיות בפעילות השוטפת של מילניום ניכרות גם בתזרים, שמצביע על עודף זרם יוצא של הוצאות על הכנסות מזומנים בהיקף של 4.6 מיליון שקל. אחזקות הציבור בחברה האחות של מילניום - סוכנות הנסיעות נתור - נרכשו לאחרונה במלואם על ידי גנדן תעופה בהצעת רכש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully