וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלום ושברו: עופר הירשזון מחק 18 מיליון שקל מהשקעתו בחברת החלום מילימטריקס

עומר שרביט

1.12.2005 / 11:11

לאחר מספר כשלונות הנפקה - מילימטריקס מסבה הפסד כבד למשקיעיה: דיסיאל של הירשזון מוחקת את מלוא השקעתה במילימטריקס ומפסידה 21 מיליון שקל ברבעון השלישי



הנה סיפור על עוד אחת מחברות החלום הישראלית, שקיוותה להנפיק בשעתו לפי שווי של 200 מיליון דולר, מגיעה לעברי פי פחת וגורמת למפח נפש לבעל השליטה בה, עופר הירשזון. חברת דיסיאל שבשליטת הירשזון, נאלצה למחוק ברבעון השלישי את מלוא השקעתה במילימטריקס - בהיקף של 19 מיליון שקל.



הירשזון נאלץ למחוק את השקעתו בחברה, לאחר שחלום ההנפקה בבורסת ה-AIM בלונדון התפוגג לאחרונה והותיר את החברה עם הוצאות רבות על משאבים ניהוליים וכספיים לצטורך הגיוס. במקביל להנפקה בלונדון, מילימטריקס פנתה גם לגיוס בהנפקה פרטית שלא דרך הבורסה אך גם נסיון זה לא צלח.



מילימטריקס גייסה עד היום כ-35 מיליון דולר מהם 5 מיליון דולר בסיבוב האחרון בספטמבר 2004. הירשזון ככל הנראה מעריך כי כשלון הגיוס ב-AIM הלונדונית, שנחשבת לבורסה מתירנית יחסית, הוא המסמר האחרון בפעיולתה של חברת רשתות התקשורת ולכן נאלץ למחוק את השקעתו.



דיסיאל שבפורטפליו שלה חבויה חברת מצליחה בשם חילן טק, אומרת כי קיים ספק בדבר היכולת של מילימטריקס לאתר אפשרויות נוספות שיותירו לה אוויר לנשימה: "הסיכוי להחזר ההשקעה במילימטריקס קלוש ולכן החליטה בחברה למחוק את מלוא השקעתה במילימטריקס" כלשון הדיווח של דיסיאל. בעקבות מחיקת ההשקעה דיסיאל סיימה את הרבעון השלישי עם הפסד מעיק של 21 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully