וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאני: כ-10% מסך מכירות מכשירי הסלולר ב-2006 יתבצעו בשיווק ישיר ולא על ידי המפעילות הסלולריות

ערן גבאי

1.12.2005 / 12:13

סאני, המשווקת מכשירי סמסונג, נערכת לשינוי בנוהל מכירת המכשירים ותשווק מכשיר סלולר ביבוא חופשי כבר ברבעון הראשון של 2006; סאני חזרה לצמוח בפעילות הליבה - לאחר חמישה רבעונים של דשדוש



כ-10% מסך מכירות מכשירי הסלולר בישראל ב-2006 ייעשו בשיווק ישיר, שלא על ידי המפעילות הסלולריות - כך מעריך אבי זיתן, סמנכ"ל השיווק של סאני. משווקת מכשירי סמסונג בישראל כבר נערכת לשינוי שיביא עמו נוהל מכירת מכשירי הסלולר החדש בישראל, שצפוי להוליד ב-2006 מספר שחקנים חדשים, חלקם גדולים ובעלי שאיפות לא מבוטלות. במסגרת ההיערכות היא תחל לשווק מכשיר סלולר ביבוא חופשי כבר ברבעון הראשון של 2006. המכשיר שיותאם לרשתות סלקום ופרטנר ישווק באמצעות האינטרנט וערוצי מכירה ישירה, ושירותי התמיכה והשירות ינתנו על ידי סאני.



"אנו נמצאים בתחילתו של עידן, ככל שהצרכנים יהיו מורגלים ברכישת סלולריים באפיקים חלופיים למפעילות, נתח השוק של סאני ילך ויגדל", אומר זיתן.



סאני חזרה ברבעון השלישי של 2005 לצמוח בפעילות הליבה שלה במכירת מכשירי סלולר של סמסונג, לאחר חמישה רבעונים רצופים בהם דשדשה החברה על הכנסות של כ-155 מיליון שקל ברבעון. ברבעון השלישי צמחה סאני ב-26% בהכנסות לכ-199 מיליון שקל.



עם זאת, הגידול במספר הטלפונים שנמכרו ברבעון השלישי מעיד כי המחיר ליחידה לא עלה. חל אומנם גידול בחלקם של הטלפונים המתקדמים, דור 3, במכירות, אך אלה מהווים עדיין נתח קטן בפעילות החברה. הרווח הגולמי של סאני ברבעון השלישי הסתכם בכ-50 מיליון שקל, לעומת כ-43 מיליון שקל ברבעון השני של 2005. הרווח הגולמי גדל בכ-20%, אך שיעורו מסך ההכנסות ירד מ-27% ל-25%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully