וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש קרנות הון פרטיות בוחנות אפשרות רכישה משותפת של המו"ל נייט רידר

TheMarker

1.12.2005 / 13:29

שלוש הקרנות: בלאקסטון, פרובידנס אקוויטי פרטנרס ו-KKR; באוקטובר איימה בעלת המניות הגדולה במו"ל כי אם לא תימכר - יבוצעו שינויים במבנה הדירקטוריון; דיווח "וול סטריט ג'ורנל"



שלוש קרנות הון פרטיות החליטו לשתף פעולה לבחינת רכישה משותפת של המו"ל נייט רידר. כך דיווחו מקורבים לפרשה לעיתון "וול סטריט ג'ורנל".



שלוש קרנות ההון הפרטיות - בלאקסטון, פרובידנס אקוויטי פרטנרס ו-KKR - נמצאות בשלב מוקדם של בחינת הנושא. דירקטוריון נייט רידר, אחת מהמוציאות לאור הגדולות בארה"ב של העיתונים, החליט באמצע נובמבר לשקול את מכירת החברה. נייט רידר דנה באפשרות המכירה, לצד אפשרויות אחרות, עם גולדמן סאקס, המשמש יועצה הפיננסי זה זמן רב.



באוקטובר איימה בעלת המניות הגדולה בנייט רידר, קרן ההשקעות הפרטית קפיטל מנג'מנט (19%), כי אם לא תימכר החברה - יבוצעו שינויים מהותיים במבנה הדירקטוריון. בעלי המניות של נייט רידר, ובראשם קפיטל מנג'מנט, איימו על הדירקטוריון כי אם לא יקדם את מכירת המוציאה לאור יפעלו בעלי המניות כדי להחליפו ולמכור את החברה. קפיטל מנג'מנט אף הציעה לחפש בעצמה קונים לחברה.



לפי החוק, מחויבת נייט רידר לאפשר לבעלי המניות בחברה להגיש הצעות הנוגעות לעתידה, עד למפגש השנתי של הנהלת החברה ב-16 באפריל 2006. עם זאת, בדירקטוריון אומרים כי המפגש עלול להידחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully