וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה, יצרנית הטלפונים הניידים הגדולה בעולם, מתכננת להרחיב את הייצור בסין

ליאון איצקר

1.12.2005 / 14:20

החברה אמרה כי הגדלת הקיבולת במפעל בדונגגואן תסייע לה לשפר את התחרותיות בשווקים הצומחים במהירות של סין ואסיה; נוקיה מעסיקה קרוב ל-6,000 עובדים באזור סין



נוקיה, יצרנית הטלפונים הניידים הגדולה בעולם, הודיעה היום על תוכניותיה להרחבת ייצור המכשירים הניידים במפעל החברה בדונגגואן (Dongguan), סין. החברה אמרה כי הגדלת הקיבולת בדונגגואן תסייע לה לשפר את התחרותיות בשווקים הצומחים במהירות של סין ואסיה.



נוקיה צופה כי הייצור במפעל המורחב יחל ברבעון השלישי של 2006 ויעלה בהדרגתיות, עם כוח עבודה שיגיע לכ-1,900 עובדים בתפוקה מלאה. מתקני הייצור המורחבים ימוקמו בסמוך למתקן החברה הקיים.



בשבוע שעבר, דווח כי נוקיה רשמה גידול של 77% במכירות מכשירי סלולר באזור סין ב-9 החודשים הראשונים של השנה, לעומת השנה הקודמת, על רקע הביקוש העז. מנכ"ל החברה, יורמה אולילה, אמר בסמינר מקצועי בבייג'ינג כי החברה מכרה 23 מיליון מכשירי טלפון סלולריים בסין, הונג קונג וטייוואן במהלך תקופה זו.



"נוקיה בנתה את עסקיה בסין ב-20 השנה האחרונות וגדלה יחד עם תעשיית הסלולר הסינית", אמר אולילה. "אנו מאמינים שעד 2010 יתווספו 250 מיליון מנויי סלולר חדשים לשוק הסיני". המכירות באזור סין הסתכמו ב-3.3 מיליארד דולר ב-9 החודשים הראשונים של השנה, והיצוא מהאזור הסתכם ב-2.3 מיליארד דולר", אמר אולילה.



נוקיה מחזיקה ב-4 אתרי ייצור, 6 יחידות מחקר ופיתוח (R&D) ופעילות נרחבת בסין, הונג קונג, מקאו וטייוואן. החברה מעסיקה קרוב ל-6,000 עובדים באזור סין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully