וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייס חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם קונצרן Honeywell האמריקאי להרחבת פתרונות הווידיאו הדיגיטלי

שירלי יום-טוב

1.12.2005 / 14:51

שיתוף הפעולה מיועד להגביר את פוטנציאל הצמיחה של מכירות מוצריה של FAST השווייצית, שנרכשה על ידי נייס לפני כשבועיים תמורת 21 מיליון דולר



חברת חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קונצרן הענק האמריקאי Honeywell. שיתוף הפעולה מיועד להגביר את פוטנציאל הצמיחה של מכירות מוצריה של FAST השווייצית, שנרכשה על ידי נייס לפני כשבועיים תמורת 21 מיליון דולר.



FAST משלימה את יכולותיה של נייס בתחום מערכות להקלטות וידיאו דיגיטליות מבוססות IP. האניוול משתפת פעולה עם FAST מזה מספר שנים. לדברי נייס, שיתוף הפעולה עם האניוול יתרום לאספקת מערך שלם של פתרונות וידיאו, כתוצאה מאיחוד הפתרונות של נייס ו-FAST.



האניוול נחשבת לקונצרן ענק, המייצר מכלולי רכב ותעופה, אמצעי שליטה ובקרה, חומרים מורכבים, פולימרים וכימיקלים. החברה נסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי שוק של 31 מיליארד דולר.



בתוך כך, נייס עומדת בפני הנפקה גדולה של מניות שעשויה להכניס לקופתה למעלה מ-150 מיליון דולר. ככל הנראה, ההנפקה מתוכננת לסוף השבוע הבא, ונייס תנסה למכור בה 3.5 מיליון מניות בשווי נוכחי של כ-155 מיליון דולר. לחתמים הוצעה אופציה לרכישת 525 אלף מניות נוספות, שרכישתן עשויה להעלות את היקף הגיוס ב-23 מיליון דולר.



נייס נסחרת לפי שווי שוק של מיליארד דולר והמניה מוסיפה בשעה זו כ-1% במסחר בתל אביב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully