וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקונט למשכנתאות השלים גיוס של 125 מיליון שקל בשטרי הון מהציבור וממשקיעים מוסדיים

שרון שפורר

1.12.2005 / 16:07

שטרי ההון צמודי המדד שהנפיק הבנק זכו לביקושים ערים מצד הציבור כמו גם מצד המשקיעים המוסדיים; במכרז המוסדי שהתקיים בשבוע שעברה התקבל ביקוש יתר של פי 3 מהיקף ההצעה



בנק דיסקונט למשכנתאות השלים גיוס של 125 מיליון שקל בשטרי הון מהציבור וממשקיעים מוסדיים. הבנק הציע לציבור לראשונה שטרי הון. חיתום היתר בהזמנות הציבור היה פי 2.3. הבנק הציע למשקיעים שטרי הון צמודים למדד למח"מ של מעל ל-6 שנים, הנושאים ריבית של 4.75% לפירעון בשלושה תשלומים בשנים 2014-2012.



במכרז המוסדי שהתקיים בשבוע שעבר, בו הבטיח הבנק מכירה של 80% למשקיעים מוסדיים, התקבל ביקוש יתר של פי 3 מהיקף ההצעה. מהבנק נמסר, כי לאור הביקושים הערים, עמד שיעור ההקצאה למזמינים מוסדיים שהזמינו בריבית המקסימלית על כ-29% בלבד, בעוד שהמזמינים מהציבור בריבית זו לא קיבלו הקצאה כלל. את ההנפקה הובילה דיסקונט חיתום והשקעות. נאמן ההנפקה היה U-בנק חברה לנאמנות.



דיסקונט למשכנתאות חתם את תשעת החודשים הראשונים של 2005 עם רווח של 25 מיליון שקל, לעומת הפסד של 6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד ואל מול הפסד של 35 מיליון שקל ב-2004 כולה.



ראובן שפיגל, יו"ר בנק דיסקונט למשכנתאות: "אני מברך על כך שנוסף על המשקיעים המוסדיים גם הציבור הביע את אמונו בבנק, אשר הגדיל מהותית את מתן האשראי ברבעונים האחרונים, כפי שבא לידי ביטוי בתוצאות הכספיות של הבנק לרבעון השלישי. מדובר ברבעון שלישי ברציפות של מגמת גידול במתן האשראי והרווח הנקי. גידול זה הביא את הבנק להחלטה על הנפקת שטרי הון אשר יאפשרו לו את הגמישות הנדרשת להמשך הרחבת פעילותו הצפויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully