וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירות פושרות של הקמעוניות בארה"ב בנובמבר בעקבות חולשה בתחום מוצרי ההלבשה

סוכנויות הידיעות

1.12.2005 / 20:00

גידול של 3.6% במכירות בחודש שעבר - פחות מהממוצע השנתי של 3.9%; טרגט ופדרייטד לא עמדו בתחזיות; וול-מארט צופה האטה בקצב הגידול במכירות החודש



הקמעוניות הגדולות בארה"ב דיווחו על מכירות פושרות בחודש נובמבר, לאחר שמבצעי הנחות שבהן פתחו לא הצליחו לפצות על מכירות חלשות בתחום מוצרי ההלבשה. התוצאות הפושרות הגבירו את החששות כי מכירות עונת החגים בארה"ב יהיו נמוכות מהתחזיות.



רשתות טרגט - הקמעונית השנייה בגודלה בארה"ב, פדרייטד דפרטמנט סטורס, וקוסטקו הולסייל, דיווחו על מכירות נמוכות מתחזיות האנליסטים. קמעוניות היוקרה נורדסטרום וניימן מרקוס רשמו האטה בשיעור צמיחת מכירותיהן.



וול-מארט, הקמעונית הגדולה בארה"ב, דיווחה על גידול של 4.3% במכירותיה בחודש שעבר - בהתאם לתחזיותיה. החברה צופה גידול של 4%-2% במכירותיה בדצמבר, פחות מתחזית החברה לנובמבר שעמדה על גידול של 5%-3% במכירות.



המכירות בתחום ההלבשה נפגעו ממזג אוויר חם מהרגיל בתחילת נובמבר, אשר גרר מכירות מאכזבות של מוצרי הלבשה לחורף.



כלל המכירות הקמעוניות בארה"ב גדלו בחודש שעבר ב-3.6% - פחות מהממוצע השנתי של 3.9% - לפי מועצת מרכזי הקניות הבינ"ל (ICSC).



פדרייטד, מפעילת חנויות הכלבו השנייה בגודלה בארה"ב, דיווחה על נפילה של 3.4% במכירות בנובמבר - הירידה החדה ביותר זה למעלה משנתיים. מכירות קוסטקו גדלו ב-6% - פחות מתחזיות האנליסטים לגידול של 7.4%.



נורדסטרום רשמה גידול של 2.8% במכירותיה - פחות מתחזיות האנליסטים לגידול של 5.1% במכירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully