וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית השקעות קטן מסן פרנסיסקו העניק לאם סיסטמס מחיר יעד של 47 דולר - גבוה בכמעט 50% ממחיר השוק

עומרי כהן

2.12.2005 / 18:21

נולנברגר קפיטל: מחיר היעד כמעט נשגב, אולם הוא מוצדק לאור השווקים החזקים אליהם פונה החברה; ראויה להיסחר בפרמיה ביחס למגזר הפלאש; חשופה פחות לתנודות במחירי שבבי הגלם



בית השקעות קטן ולא מוכר יחסית בשם נולנברגר קפיטל פרטנרס, מהעיר סן פרנסיסקו שבמדינת קליפורניה, החל אתמול לסקר את אם סיסטמס בהמלצת "קנייה". המלצות דומות קיבלה החברה הישראלית לאחרונה, מלא מעט בתי השקעות מוכרים יותר ברחבי העולם. אולם בנולברג הפתיעו עם מחיר היעד שלהם למניה - 47 דולר - בעוד אם סיסטמס נסחרת כיום בפחות מ-32 דולר.



לאם סיסטמס הצטרפו בחודשים האחרונים לא מעט תומכים מקרב קהילת האנליסטים, אולם גם האופטימיים שבהם הסתפקו עד כה במחירי יעד נמוכים יותר של 37-38 דולר בלבד.



האנליסטית קייסי ריאן מודעת למחיר היעד הכמעט נשגב שלה, בהשוואה למחיר הנוכחי בשוק. אולם להערכתה ראויה אם סיסטמס למחיר כזה, לאור השווקים החזקים אליהם היא פונה, מגמת השיפור ברווחיות הגולמית של החברה, וכן הודות לרכישות ולהסכמי שיתוף הפעולה האחרונים שביצעה החברה, אותם היא מגדירה כפעולות מפתח, אשר צריכות לחזק אותה בעתיד.



"אם סיסטמס נסחרת כיום במכפיל 23 על הרווח הצפוי לה בשנה הבאה, בעוד מניות המגזר כולו נסחרות במכפיל של 27. לדעתנו ראויה המניה להיסחר במכפיל 27 ומכיוון ש-2005 כבר מסתיימת ו-2006 מתחילה, יהיה הגיוני לצפות למכפיל כזה על הרווח הצפוי ב-2007, ממנו נגזר מחיר היעד שלנו למניה", ציינה ריאן.



להערכת ריאן, ראויה אם סיסטמס להיסחר בפרמיה על חברותיה למגזר מניות הפלאש (זיכרון בלתי נדיף) בטכנולוגיית NAND. זאת, על רקע מעמדה החזק בשווקים חדשניים, כגון שוק השבבים לטלפונים ניידים מתקדמים ושוק כרטיסי SIM (כרטיסי הפעלה וזיכרון נשלפים לטלפונים ניידים, הניתנים להעברה בין מכשירים), בהן מתחרותיה ובראשן סנדיסק ולקסאר, אינן ממקדות את מאמציהן. כמו-כן, לדעתה נהנית אם סיסטמס מחשיפה נמוכה יותר לתנודות במחירי שבבי הגלם, מאשר חברותיה למגזר.



"אם סיסטמס צפויה לצמוח בשנתיים הקרובות בשיעור של כ-30% בשנה, ולדעתנו יש ביכולתה של החברה את ההזדמנות לזכות בנתח משמעותי במספר שווקים הצומחים במהירות, ובהם שוק הסלולר, שוק ה-SIM ושווקים נוספים של מוצרי זיכרון. ההזדמנויות בשוק הטלפונים הניידים רק מתחילות להתממש ואנו מצפים כי מכירות החברה לשוק זה יניעו את תחזיות הצמיחה האגרסיוויות שלנו", הוסיפה ריאן.



ריאן מאמינה, כי את 2005 תסיים אם סיסטמס עם מכירות של 490.2 מיליון דולר ועם רווח של 1.09 דולר למניה (כ-46 מיליון דולר). בשנה הבאה היא צופה הכנסות של 644.1 מיליון דולר ורווח של 1.34 דולר למניה (כ-56 מיליון דולר). התחזית ל-2007 מצביעה על הכנסות של 793.4 מיליון דולר ורווח של 1.73 דולר למניה (כ-73 מיליון דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully