וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט בארה"ב הפך פסיקה שקבעה כי טושיבה תשלם ללקסר פיצויים של 465 מ' ד' בגין גניבת טכנולוגיות פלאש

סוכנויות הידיעות

4.12.2005 / 13:40

עם זאת, בית המשפט העליון של קליפורניה לא ביטל הרשעתה של טושיבה, אלא רק קבע כי הערכאה הנמוכה תשקול מחדש את גובה הפיצויים שיוענקו ללקסר



בית המשפט העליון של קליפורניה הפך פסיקה של ערכאה נמוכה יותר, שקבעה כי טושיבה, יצרנית השבבים השנייה הגדולה ביפאן, תשלם פיצויים בסך 465 מיליון דולר ללקסר מדיה (סימול LEXR) האמריקאית, המייצרת כרטיסי זיכרון מסוג פלאש, בגין גניבת סודות מסחריים הקשורים לטכנולוגיית פלאש.



עם זאת, בית המשפט העליון לא ביטל את הרשעתה של טושיבה באישומים המיוחסים לה, אלא רק קבע כי הערכאה הנמוכה יותר תשקול מחדש את גובה הפיצויים שיוענקו ללקסר.



התביעה של לקסר באה בעקבות הסכם לשיתוף פעולה שעליו חתמו שתי החברות בשנת 1997, כשטושיבה השקיעה 3 מיליון דולר בלקסר, וקיבלה מושב בדירקטוריון של האחרונה. באמצעות המושב בדירקטוריון קיבלה טושיבה גישה לטכנולוגיה של לקסר. בתביעה שהגישה לקסר טענה החברה כי במקביל לישיבתה של טושיבה בדירקטוריון שלה, שיתפה פעולה החברה היפאנית עם מתחרתה הגדולה ביותר של לקסר, סאנדיסק, בפיתוח שבבי זיכרון בטכנולוגיית הפלאש.



מחיר מניית לקסר כמעט הוכפל מאז ה-24 במארס, היום שבו ניתן גזר הדין שקבע כי טושיבה תשלם ללקסר פיצויים בגין גניבת סודות מסחריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully