וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפניקס קיבלה אופציה לרכישת כ-20% מאמחל של יוסי מימן תמורת הלוואה של 12.5 מיליון דולר

עומר שרביט

4.12.2005 / 12:07

אמחל תשתמש בהלוואה למימון מרכז הדיור המוגן שלה - "עד 120"; אמחל בבעלות חברת אמפל הנסחרת בנאסד"ק; האופציה היא ל-4 שנים במחיר מימוש של 6 מיליון דולר



חברת הביטוח קיבלה אופציה לרכישת 19.9% מאמחל, תמורת הלוואה בהיקף של 12.5 מיליון דולר. אמחל שבבעלות של יוסי מימן, (נאסד"ק: AMPL), העניקה להפניקס ולהדר את האופציה לתקופה של 4 שנים במחיר מימוש של כ-6 מיליון דולר.



אריה עובדיה כבר פרש מכהונתו כיו"ר הפניקס, אך החברה ממשיכה בפעילות האשראי העסקי גם בלעדיו. האופציה להפניקס הוענקה כאמור במסגרת הלוואה בסך של 12.5 מיליון דולר שהעמידה הפניקס לאמחל לתקופה של כ-10 שנים. אמחל תשתמש בהלוואה, בין היתר, להשקעה במרכז הדיור המוגן השלישי שלה תחת המותג "עד 120". מרכז הדיור המוגן מוקם ברמת החייל.



המרכז ברמת החייל יכלול כ-250 יחידות דיור לעצמאים, מחלקת דיור תומך, מחלקה סיעודית ומתקני נופש ופנאי. ג'ק ביכיו, מנכ"ל אמפל, אמר כי בכוונת החברה להרחיב את פעילותה בתחום מרכזי הדיור המוגן, תוך שימוש בידע ובניסיון שצברה עד כה.



אמפל היא חברת אחזקות הרוכשת ומחזיקה בעיקר עסקים הפועלים בישראל ו/או הקשורים לישראל. לחברה אחזקות בתחומי הנדל"ן, נופש ופנאי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully