וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימוש מוצלח נוסף לאלקטרה נדל"ן: מכרה בניין ב"סיטי" של לונדון תמורת 152 מיליון שקל

עומר שרביט

4.12.2005 / 11:35

המכירה תניב לאלקטרה רווח הון של כ-35 מיליון שקל, בנוסף לרווח הון בסך של כ-16 מיליון שקל שתרשום החברה ברבעון הרביעי, כתוצאה ממכירת בניין באי ג'רסי בבריטניה



חברת אלקטרה נדל"ן מכרה בניין משרדים ב"סיטי" של לונדון תמורת כ-18.9 מיליון ליש"ט (כ-152 מיליון שקל). עסקת המכירה תניב לאלקטרה נדל"ן רווח הון בסך של כ-35 מיליון שקל, שאותו תרשום בדו"חות הרבעון הרביעי של שנת 2005.



רווח ההון ממכירת הבניין בלונדון יתווסף לרווח הון נוסף שיירשם ברבעון הרביעי, עליו דיווחה אלקטרה נדל"ן באוקטובר האחרון. מדובר על העסקה, במסגרתה מכרה אלקטרה נדל"ן את זכויותיה בבניין שבאי ג'רסי בבריטניה. בעסקת ג'רסי מכרה אלקטרה נדל"ן את אחזקתה בבניין תמורת כ-130 מליון שקל, כ-18 חודשים בלבד מאז רכישתו, תוך ניצול עליית ערך מהירה של הבניין.



כתוצאה מעסקת ג'רסי, תרשום אלקטרה נדל"ן רווח הון של כ-16 מיליון שקל ותזרים מזומנים נטו בסך של כ-31 מיליון שקל. במקביל לשני המימושים בבריטניה, דיווחה אלקטרה נדל"ן בשבועיים האחרונים על שתי השקעות חדשות שביצעה בארה"ב.



בשבוע שעבר רכשה אלקטרה נדל"ן 49% מ"בניין דלויט", בו מתאכלסת פירמת ראיית החשבון הבינלאומית דלויט, בעיר סנט לואיס שבמיזורי, בעסקה שהיקפה הכוללת הסתכם בכ-125 מיליון שקל. בנוסף, רכשה אלקטרה נדל"ן בחודש שעבר 45% מבניין משרדים בעיר הרטפורד שבקונטיקט, בעסקה שהיקפה הכולל הסתכם בכ-372 מיליון שקל.



החברה הנפיקה בבורסה באוגוסט האחרון וגייסה כ-370 מיליון שקל בהנפקת מניות ואג"חים. את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2005 סיימה עם רווח נקי של 52.6 מיליון שקל - עלייה של כ-70% לעומת הרווח בתקופה המקבילה אשתקד שהסתכם בכ-31.1 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully