וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ערוץ 9 ראלי קוברסקי הודיע היום על התפטרותו בתום חוזה של שנתיים

בועז גריילסמר

4.12.2005 / 11:47

טרם נקבע מי יחליף את קוברסקי, אך סמנכ"ל התוכן בערוץ, לאוניד בלכמן, ישמש כממלא מקומו עד למינוי מנכ"ל חדש; ההפסד התפעולי של הערוץ ברבעון האחרון: חצי מיליון דולר



מנכ"ל ערוץ 9 (הערוץ הרוסי), ראלי קוברסקי, הודיע היום ליו"ר הערוץ פיני כהן, על התפטרותו בתום חוזה של שנתיים. קוברסקי יסיים את תפקידו בסוף דצמבר 2005. טרם נקבע מי יחליף את קוברסקי בתפקיד, אך סמנכ"ל התוכן בערוץ, לאוניד בלכמן, ישמש כממלא מקום עד שיוחלט על מינוי מנכ"ל חדש לערוץ.



יו"ר ערוץ 9, פיני כהן, החליט לכבד את בקשתו של קוברסקי. כהן אמר היום:" ראלי קוברסקי כיהן בתפקיד במשך שנתיים ובמהלך תקופה זו הביא לשיפור במצבו הפיננסי של ערוץ 9, תוך צמצום ניכר בהפסדיו לצד הכפלת נתח מהכנסות הערוץ מפרסום. אני מצר על עזיבתו בתום שנתיים מוצלחות ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".



קוברסקי, שבבעלותו חברת הייעוץ "קו פרויקט יועצים לניהול", מתכוון להשקיע את זמנו בעסקיו הפרטיים. קוברסקי אמר היום: "בתום תקופה עבודה נפלאה ומאתגרת בהן עברנו שנתיים לא קלות בערוץ 9, הצלחנו למצב את הערוץ כערוץ הבית של דוברי הרוסית בארץ ולהיות מדורת השבט לקהל זה. אני בטוח כי עמיתי בערוץ ימשיכו להובילו להישגים גם בעתיד".



בשבוע שעבר התפרסמו התוצאות הכספיות של ערוץ 9 ברבעון השלישי של 2005: ההפסד התפעולי של הערוץ ברבעון האחרון, מסתכם בחצי מיליון דולר, הכנסות הערוץ הסתכמו בכ-2.3 מיליון דולר ואילו ההוצאות הגיעו לכ-2.8 מיליון דולר. עם זאת, יחסית לתקופה המקבילה אשתקד חלה ירידה של כ-60% בהפסד התפעולי; הכנסות הערוץ גדלו ב-24% וההוצאות ירדו ב-7%. עוד נמסר כי ממוצע המכירות של שידור הפרסומות שומר על יציבות: יותר ממיליון דולר בחודש.



ערוץ 9 הוא אחד מחמשת הערוצים היעודיים עליהם החליטה המדינה, אשר HOT ו-yes מחוייבים לשדרם. עד היום עלו לאוויר שני ערוצים יעודיים: ערוץ 9 וערוץ המוסיקה (24). ערוץ יעודי נוסף שאמור לעלות לאוויר בתקופה הקרובה הוא ערוץ המורשת, בבעלותם של שלמה בן צבי ועמי גניגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully