וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות ני"ע בארה"ב מזהירה מפני סכנות המסחר המקוון בני"ע

סוכנויות הידיעות

4.12.2005 / 10:35

מקרים רבים של פריצות לחשבונות של משקיעים אצל ברוקרים מקוונים אירעו בחודשים האחרונים, אמרה בכירה ב-SEC בראיון למרקטווץ'; הרשות לא חשפה את היקף התופעה



מקרים רבים של פריצות לחשבונות של משקיעים אצל ברוקרים מקוונים אירעו במהלך החודשים האחרונים. כך הזהירה רשות ני"ע בארה"ב (SEC).



הרשות לא חשפה את היקף או מספר החקירות שבהן פתחה בעקבות מקרים אלה, אולם מסתבר כי היא מודאגת דיה מהתופעה בכדי להזהיר את ציבור המשקיעים.



"מקרים מסוג זה לא היו מוכרים לנו לפני שישה חודשים", אמרה סוזן ויידרקו, מנהלת המחלקה לחינוך וסיוע למשקיעים ב-SEC, בראיון לאתר מרקטווץ'. "אבל כעת, התופעה בהחלט מוכרת לנו".



ברוקרים מקוונים דוגמת צ'רלס שוואב (סימול SCH), אמריטרייד (סימול AMTD) ואי-טרייד (סימול ET) נקטו לאחרונה בצעדים לשיפור ההגנה על חשבונות המשקיעים, ובמקביל הזהירו אותם מפני ניסיונות גניבת זהות מקוונים.



"עידן המחשבים הוא חדש יחסית", אמרה ויידרקו. "יחד עם הקלות והנוחיות הנלוות לו בשימוש בטכנולוגיה בתחומי הברוקראז' והבנקאות, באה גם מודעות גוברת לכך שפשוט חייבים לנקוט באמצעי זהירות", הוסיפה.



עם זאת, ציינה ויידרקו כי "רבים מגנבי הזהות פועלים מחוץ לתחומי ארה"ב, והדבר מקשה על רשויות אכיפת החוק שלנו להגיע אליהם". "אין ספק כי קיימת נכונות בינלאומית לפעול נגד פושעים בינלאומיים, ואנו עדים לכך כעת באינטרנט", סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully