וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש אחד בלבד לאחר שהצטרפה כשותפה: דיתי קליין עוזבת את משרד הפרסום יהושע TBWA

איילה צורף

4.12.2005 / 9:33

כפי שפורסם ב-TheMarker, קליין היתה אמורה לקבל אחוזים בודדים מהבעלות על המשרד ובהמשך, להגדיל את חלקה במשרד בהתאם למשך כהונתה ועל בסיס ביצועיה



חודש אחד בלבד לאחר שהצטרפה למשרד הפרסום יהושע TBWA כמשנה למנכ"ל עם מסלול שותפות, עוזבת דיתי קליין את משרד הפרסום. בתגובה מסרה קליין כי: "החלטתי לעזוב. הכרתי שם אנשים מצוינים. אני מאחלת לכולם הצלחה".



בתגובה מסר רמי יהושע: "התגלעו בינינו חילוקי דעות מהותיים, ולכן החלטתי שהטוב ביותר שניפרד בשלב הזה. אנחנו, כמובן, מאחלים לה בהצלחה".



כפי שפורסם לראשונה ב-TheMarker, לפני כחודש החליטה קליין, יוצאת משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, להצטרף לרמי יהושע. קליין היתה אמורה לקבל אחוזים בודדים מהבעלות על המשרד ובהמשך להגדיל את חלקה במשרד, בהתאם למשך כהונתה ועל בסיס ביצועיה. אבל מערכת היחסים המקצועית בין השניים יצרה חילוקי דעות, בעיקר בדבר אופן ניהול המשרד והקשרים עם הלקוחות.



לפני כשנתיים עזב את יהושע TBWA גם ספי שקד, שהיה סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד. שקד אמור היה לקבל אחוזים בודדים כשותף במשרד, אך מערכת היחסים בינו לבין יהושע עלתה על שרטון ולפיכך עזב את המשרד.



הבעלות על המשרד מתחלקת בין מנכ"ל המשרד רמי יהושע (75%), וסוכנות הפרסום הבינלאומית 25%) TBWA). ככל הנראה, ידוללו האחוזים שיעברו לידי קליין מאחזקותיו של יהושע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully