וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפתח של ג'קי בן-זקן: מנופים רוכשת מבנה באשדוד ב-3.6 מיליון דולר

TheMarker

4.12.2005 / 8:57

מנופים מסרה, כי היא מתכננת לממן את הרכישה מהון עצמי וממימון בנקאי, כשנלקחת בחשבון גם האפשרות לאג"ח את הנכס; ברבעון השלישי, למנופים הון עצמי של 7.8 מיליון שקל



חברת מנופים פיננסים לישראל הבורסאית, שהשליטה בה עברה לאחרונה לידי איש העסקים ג'קי בן-זקן, רוכשת מבנה באשדוד בתמורה ל-3.65 מיליון דולר. בהודעת החברה לבורסה נמסר, כי מדובר במבנה מסחרי בשטח של 680 מ"ר, בן קומה אחת, המושכר במלואו לשוכר יחיד, בחוזה ארוך טווח ל-10 שנים. דמי השכירות השנתיים שמניב הנכס עומדים על כ-200 אלף דולר בשנה, ואולם בהערכת השווי שלו נלקחה בחשבון גם העובדה שניתן לבנות על הקרקע מגדל מגורים בן 64 יחידות דיור ומרכז מסחרי.



מנופים מסרה, כי היא מתכננת לממן את הרכישה מהון עצמי וממימון בנקאי, כשנלקחת בחשבון גם האפשרות לאג"ח את הנכס. נכון לסוף הרבעון השלישי, למנופים הון עצמי של 7.8 מיליון שקל וכ-4.5 מיליון שקל מזומנים בקופתה.



מדובר בעסקה השנייה שמבצע בן-זקן במנופים מאז נכנס, לאחר שלפני שלושה חודשים דיווחה החברה על אישור הדירקטריון לרכישת 50% מקניון הסיטי באשדוד תמורת 39 מיליון שקל. מנופים לא תרכוש את מלוא 50% מהמניות, אלא תצרף שותפים, כך שחלקה ברכישה יעמוד על 19 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully